Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ja een adresje. Maar je deed het niet zelf.Ja maar het eind resultaat is niet misselijk, mooie lappen leer waar je u tegen kan zeggen, en voor handen, ik had vroeger een adresje in Leeuwarden waar ik ook heb gewoond
Kon ook niet we hebben altijd in een huur huizen gewoond met kleine tuinen en vlak op elkaar de buren zouden snel aan de bel trekken,Ja een adresje. Maar je deed het niet zelf.
Op aanvraag van @ frans81 een foto van mijn kleermakers naaimachine.
Ik ga in mijn leerbewerkings hoek ook een ( opklap ) tafeltje voorzien om deze naaimachine te kunnen gebruiken.
Beter dan dat ze in mijn kelder staat te rotten.
Bekijk bijlage 8499
Daglicht Led lampen zouden ideaal zijn.@Flos TL verlichting is niet verkeerd,maar bij fijn werk is het beter om goed licht op je werkstuk te hebben
waarbij de lamp niet te ver weg is (zodat je niet in je eigen licht zit en dus geen schaduwen op je werkstuk hebt )
Ook LED lampen is niet een echte aanrader voor fijn werk , ook al heb je tegenwoordig meer kleuren leds .
gr will
Vandaag zowel voor de Junker als voor de adler een spoel op de kop getikt.
Ook wordt er nog gewerkt aan de leer bewerkings hoek.
Ik heb een vriend gevraagd om de elektrische installatie te doen. Niet dat ik het niet kan maar ik moet zoveel doen.
Morgen leg ik de laatste hand aan het plafond.
En dan zeggen ze dat ik een verzamelaar ben .....In mijn leer bewerkings hoek ( kortweg LBH) heb ik toch wat legboorden gereserveerd om wat lampen en vuurtjes op te plaatsen.