Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Klopt ik wil er alles in gaan doen wat ik zittend kan. De werkbank is dan ook gemaakt op de hoogte van een bureau. Het kind moet een naam hebben daarom blijf ik het mijn LBH noemen. Maar naaikamertje staat ook leuk @Stuudje . Er staan momenteel 3 naaimachines in.Beste @Flos , gij noemt het een LBH maar er staat teveel ander spul in.
Volgens mij is er ergens een foutje opgetreden tussen idee en uitvoering dan wel invulling...
Niet te min, mooi hok !
Het zal in theorie vlug te klein worden.
Ja kan zijn. Maar er staan er 2 van die gele. Dus welke is welke.Och zo lang dat in de praktijk niet gebeurd maakt dat weinig uit.
Hey die Feuerhand Sturmkappe herken ik ergens van
Dat is de zelfde machine als die van mij alleen een ander merk.Heel vreemd maar tijdens de BBBPT in Zweden moest ik tijdens een kleine wandeling ineens aan dit topic denken. Hoe zou dat nou komen?
Bekijk bijlage 9129
Gespot in een Zweeds voortuintje.
Er zijn tegenwoordig ledlampen die gewoon in een tl armatuur passen. Met een kunststof buis. Ik dacht polycarbonaat.Ik heb slechte ervaring met TL lampen onder leg boorden.
Er wordt daat rap eens tegenaan gestoot en dan heb je brokken.
Ja klopt zelfs ALDI heeft ze kortgeleden verkocht, vaak hebben ze nog oude voorraad in het magazine,,,, het kan de moeite lonen er om te vragen.Er zijn tegenwoordig ledlampen die gewoon in een tl armatuur passen. Met een kunststof buis. Ik dacht polycarbonaat.
Of on line bestellen: https://www.lidl-shop.nl/LIVARNO-LUX-TL-onderbouwlamp/p100223982Dan moet ik weer de grens over.