Flos
SHTF Expert
Ja voor + 18000€ mag je al wat hebben toch.
Maar wat je er niet aan hebt is het genot het plezier ( en de stress) van het zelf bouwen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Maar wat je er niet aan hebt is het genot het plezier ( en de stress) van het zelf bouwen.
Zo kan ik mijn trailertje ook gebruiken om brandhout te vervoeren
Als ik het zou proberen te maken dan ben ik bang dat het resultaat als brandhout zou kunnen dien i.p.v. het vervoeren van brandhout.
De kriebels zijn eigenlijk nooit weg geweest. Maar de mini is nog niet volledig klaar.Hij ziet er nu uit, alsof je direct naar de Polen SC kan vertrekken....
Krijg je niet de kriebels om dat toch te doen?
Daar ben ik ook van bewust. Reeds gisteren 3 stikkers bestel. Wel geen flower power.@Flos, je hebt daar een bijzondere prestatie geleverd! Ik ondekte jouw project zojuist opnieuw en sta verbaasd van het menselijk vernuft. Je gaat daar vast veel plezier van hebben!
Die mooie witte wanden vragen eigenlijk wel om een mooi prep-statement, of iets vredelievends gezien al het geweld in het oosten...
Iets met peace
Goed idee @Flos, en welke richting je ook opgaat:Daar ben ik ook van bewust. Reeds gisteren 3 stikkers bestel. Wel geen flower power.
Maar een compas roos.
die van mij was iets goedkoper dan 18000 maar nog steeds zou het zelf bouwen veel leuker zijn! ik heb jammer genoeg niet de ruimte om dat te doen
Schitterend om te zien wat mensen allemaal kunnen maken,
gaat mij nooit lukken.