leemster
Elementary prepper
Onderkant is hard geen roest alleen aan de uitlaat maar die ga ik toch vervangenWie mooi wil zijn moet omrijden
Na het opknappen heel de bodem in de tektiel en bitummen spray zetten.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Onderkant is hard geen roest alleen aan de uitlaat maar die ga ik toch vervangenWie mooi wil zijn moet omrijden
Na het opknappen heel de bodem in de tektiel en bitummen spray zetten.
Ik ben het niet 100% eens met jou versie van de keuze van een BOV.De keuze voor een BOV hangt naar mijn mening voor 80 procent af van budget, aangevuld met 10 procent praktisch nut en 10 procent liefde voor het voertuig. Bijvoorbeeld een loodgieter waarvan de bus ook zijn/haar BOV is, een boekhouder met een Audi avant quattro etcetra. Het mooie aan een oude dieselmotor is dat je in tijden van schaarste er van alles in kan gooien dan wel bij kan mengen.
Groeten imker.
De keuze voor een BOV hangt naar mijn mening voor 80 procent af van budget, aangevuld met 10 procent praktisch nut en 10 procent liefde voor het voertuig. Zelf heb ik als BOV en jachtauto een Mercedes G Wolf lange wielbasis, in de fantastische kleur legergroen. De vorige eigenaar heeft er een 2-persoons van gemaakt, waardoor er nu een 2-persoons pick-up cabrio is ontstaan. De benzinemotor is vervangen door een 300GD 5 cylinder met een 4 bak. Grote voordeel tijdens de jacht is dat je het voorraam naar voren kunt klappen. Een ander bijkomend voordeel van een BOV met dubbele functie is dat je doorgaans veel beter weet wat je mee hebt, en ook vaak zaken makkelijker kan vinden in of op het voertuig. Bijvoorbeeld een loodgieter waarvan de bus ook zijn/haar BOV is, een boekhouder met een Audi avant quattro etcetra. Het mooie aan een oude dieselmotor is dat je in tijden van schaarste er van alles in kan gooien dan wel bij kan mengen.
Groeten imker.
De kleur is origineel blauw @zonnebrood maar de vorige eigenaar heeft een poging gedaan om hem matzwart te maken.
Het is niet echt netjes geworden en de verf is op sommige plekken aan het verdwijnen waardoor hij nu blauw/zwart is.
Er zitten ook wat roestplekken op dus als ik er aan ga beginnen ga ik hem ook gelijk verven en spuiten.
Waarschijnlijk wordt hij dan RAL 1019 desert storm.
Over dat spul (bed liner" hebben de mythbusters een heel interssante aflevering genaakt.
Met name de "bom vastheid" van het spul op muren was opvallend. <<klikerdeklik
Nooit van gehoord maar zeker het inlezen waard! Bedankt voor de tip.
In de video gebruiken ze line-x.
Schijnbaar moet dat spul aangebracht worden als het 60 of 70 graden en kan je het niet zelf doen.
Bedankt voor het op kosten jagen @petroman
https://line-x.nl/