• Welkom op ons forum. Gasten hebben beperkt toegang tot ons forum. Meld je daarom aan voor een account. Registreren kost slechts een minuutje van je tijd.

Op de scooter naar Polen voor SC3

Meijer

Elementary prepper
Laatst bewerkt:
https://www.preppers-shelter.nl/threads/polen-sc3-18-21-april-2025-shtf-kamperen.6234/#post-148017

Ik heb te lang in angst geleefd en ben er achter dat het ook zomaar voorbij kan zijn.

Beter proberen en falen, dan blijven dromen! Ik wil niet meer in angst leven. Het altijd berekenen en voorbereiden, maar net niets doen. Ik kom daar liever gebroken aan. Angst is niet logisch, dat zijn dingen in vrees bedenken die nog niet zijn gebeurt. 1000 berekeningen en niets ervaren.

1000 berekeningen en gedachten, en doe niets omdat het nog veilig is.... Ik regel het wel, ik zorg wel voor jullie, ik ben er wel... en wat ik wil doe ik nooit! Ik leef niet voor mijzelf! Altijd voor een ander, altijd opofferen en steeds meer kwijtraken. Altijd dromen dat ik een eigen leven mag hebben.

IK BEN NIET AFHANKELIJK!

Laatst bewerkt:
Vol vertrouwen in het blokje en zelf gesplitst, 63cc wat er nu onder zit.

Ik zou nu verstand op nul kunnen zetten en gaan tunen.

https://www.preppers-shelter.nl/threads/polen-sc3-18-21-april-2025-shtf-kamperen.6234/#post-148017

Ik heb te lang in angst geleefd en ben er achter dat het ook zomaar voorbij kan zijn.

Beter proberen en falen, dan blijven dromen! Ik wil niet meer in angst leven. Het altijd berekenen en voorbereiden, maar net niets doen. Ik kom daar liever gebroken aan. Angst is niet logisch, dat zijn dingen in vrees bedenken die nog niet zijn gebeurt. 1000 berekeningen en niets ervaren.

1000 berekeningen en gedachten, en doe niets omdat het nog veilig is.... Ik regel het wel, ik zorg wel voor jullie, ik ben er wel... en wat ik wil doe ik nooit! Ik leef niet voor mijzelf! Altijd voor een ander, altijd opofferen en steeds meer kwijtraken. Altijd dromen dat ik een eigen leven mag hebben.

IK BEN NIET AFHANKELIJK!

Ik heb hier in Polen een paar vrienden uit Helmond op bezoek gehad, die op de fiets zijn gekomen. Die hebben ruim 2 weken over de tocht gedaan. Maar die hadden dat heel goed voorbereid met goede fietskaarten en etappes per dag gepland van de ene overnachtingsplek naar de andere.
Het is zeker niet de goedkoopste manier van reizen, gezien de overnachtingskosten.

Terug
Bovenaan