JJ&A
Diehard Prepper
En als die wadi voor mijn huis ligt is dat goed of slecht voor het waterniveau van mijn kruipkelder? Ik had die wadi's liever ergens anders.
Maar aan de andere kant kan het ook best droog worden in NL dat er schades aan het fundament van een huis ontstaat.
De waterstanden moet gewoon optimaal beheerd worden.
En zo ontstaat er weer een spontaan idee van J.J
De Grote oude in actieve afval bergen zouden gebruiken kunnen worden als enorme water opslag door er net als kraters in te maken, en bij enorme regenbuien tegelijk water oppompen de krater in.
En wat ik een keer ergens heb geschreven, bij heel veel regenval is het in Noord Nederland misschien mogelijk om het te veel aan water in de ondergrondse gasbellen op te slaan wat later misschien gebruikt kan worden voor drinkwater, het zou kunnen in combinatie met de afvalkraters waar een grote aardbeving bestendige betonnen kom in gemaakt zou kunnen komen met een zand filter bodem met een water geregelde pijpleiding naar de gas bel.
Om de berg heen kunnen ook nog ter versteviging van de bergwal, er rondom tegen de wal terraswoningen gebouwd kunnen worden als of ze tegen een berg aan zijn gebouwd met grote dak terrassen op de andere woning, wat ook nog een prachtig aangezicht kan zijn.
En op het meer electrische plezier bootjes.
Verdere ideeën laat ik maar even achterwege.