Ray
SHTF Expert
Ja lekker, doe je gelijk het adres van de supermarkt waar we die cactussoort kunnen kopen?
Gewoon zelf kweken zoals een goed prepper betaamt, kun je over een jaar of vijf a tien iets heel lekkers maken.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ja lekker, doe je gelijk het adres van de supermarkt waar we die cactussoort kunnen kopen?
Ik ben over een paar weken terug. Als bonus krijgen jullie nog een recept van een cactus recept.
En ik heb mij ingeschreven in een frikadel eet wetstrijd. Het record bij ons staat op 15st. in 45 min. En je moet ze nog eens 15 min. zien binnen te houden.
Weten we nu al of er nog prik in dat blik zit ( zat )
En ik heb mij ingeschreven in een frikadel eet wetstrijd. Het record bij ons staat op 15st. in 45 min. En je moet ze nog eens 15 min. zien binnen te houden.
Weten we nu al of er nog prik in dat blik zit ( zat )
Lol, wat moet je nou met blikjes water in je opslag. Gewoon een mini sawyer waterfilter kopen, hoef je ook geen voorraadruimte kwijt te raken aan blikjes water. Ding past in je hand. Kunt hem op een fles schroeven, of een rietje erop duwen en recht uit de sloot drinken. Hij gaat 30.000 liter lang mee. Dus in plaats van blikjes water, koop een zooitje van die. Of... je koopt een pan. Dan kook je gewoon steeds water op een kampvuurtje ;-)
1e post over dit blikje water komt van 8 juni. het is nu 28 september.
jezus, je lijkt rutte wel, zuip dat blik nou eens een keer leeg !!!
Hmnm, aangezien ik niet wil kiezen om beledigd te zijn geef ik je maar een plus