Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Leuke en voor dit forum meningsvolle testjes. Ben benieuwd naar je bevindingen!Ik schaam me bijna dood, straks is dat blikje 20 jaar over de datum.
Ik ga het echt posten, ik beloof dat het nog dit jaar zal zijn!
Ik schaam me bijna dood, straks is dat blikje 20 jaar over de datum.
Ik ga het echt posten, ik beloof dat het nog dit jaar zal zijn!
Ik ben over een paar weken terug. Als bonus krijgen jullie nog een recept van een cactus recept.
Hoewel ik in het filmpje zie dat je het rode blikje als eerste open hebt gemaakt. Hoe zit dit nu precies?
Het is niet magnetisch, het is een blikje gemaakt uit aluminium. (volledig, dus ook de bovenkant waar het lipje zit)maar kan je even nagaan of dit blikje magnetisch is.
Oeps, je heb gelijk. Ik heb als eerste het nieuwe blikje geopend. (en het oude blikje enkele seconden later er achteraan). Ik heb echter het oude blikje als eerste uitgeschonken, en ongeveer 10 minuten later het nieuwe blikje. Ik heb dit vervolgens in de edit omgedraaid omdat het niet consequent was met het openen.Later zeg je dat je het oude blikje als eerste hebt open gemaakt. Hoewel ik in het filmpje zie dat je het rode blikje als eerste open hebt gemaakt. Hoe zit dit nu precies?
Nee, die had ik nog redelijk snel gepost in onderstaande linkP.S. Krijgen we deze nu ook over een jaar
En hoe is dat afgelopen? of ga je die over 6 jaar posten zodat je in ieder geval 1 jaar verder over de datum ben?Aanleiding van de hele test was mijn vraag lang geleden over oud water in een flesje,
En hoe is dat afgelopen? of ga je die over 6 jaar posten zodat je in ieder geval 1 jaar verder over de datum ben?
Conclusie:
Een blikje water wat 16 jaar over de datum is kan je prima consumeren.
Ik durf te stellen dat indien het blikje 100 jaar over de datum zou zijn geweest het nog steeds prima te consumeren zou zijn.
Phew, wat een spanningscurve van bijna 13 maanden!Een jaartje later dan gepland hierbij het vervolg van de test.