Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Beste @Roel haast overal waar je met je auto rijd in de stad Groningen word je gevolgd door camera's aan verkeerslichten en hoge palen langs de rondweg, ook in de stad zelf heb je overal camera's en in veel andere plaatsen is dat het zelfde.Mobieltje heb ik niet, dus ook niet te volgen. Mijn auto zit geen navigatie in, alleen wegenkaarten, ook lastig te volgen.
Het is nu voor "ze" iets makkelijker geworden. Dus dan maar het bos in, want echt spoorzoeken kunnen ze waarschijnlijk dan weer niet...
Als iedereen dat doet precies klokslag twaalf uur doet dan raakt de provider niet over belast:thumbsup:Alleen jammer dat bij een ramp iederen zijn/haar mobieltje gaat gebruiken end an de provider overbelast raakt.
Dat gebeurd ook al als iedereen met oud en nieuw elkaar gaat bellen.
Bron: https://www.nu.nl/tech/6019523/the-...-door-data-smartphone.html#coral_talk_wrapperThe New York Times berichtte donderdag dat ze een dataset met locatiedata van telefoons van twaalf miljoen Amerikanen in handen hadden. Het kostte de krant "maar een paar minuten" om deze dataset te deanonimiseren en de locatie van de Amerikaanse president Donald Trump te traceren, meldt de krant.
Kan iemand mij uitleggen dat ondanks alle technische mogelijkheden met slimme cameras en positiebepaling van mobiele telefoons, heel opsporing verzocht nog vol staat met informatie vragen naar daders van plofkraken, inbraken enz?
Daar verbaas ik mij nog steeds over, ik weet dat met satelliet beelden er gekeken kan worden wat je op je bord hebt liggen, hoe kan het dan zo zijn dat sommige daders zo lang uit handen blijven.