Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Mja, ik was er al bang voor, jammer, geen besparing daar dus Dan maar sugarsnaps zaaigoed zien te scoren (en een rek in elkaar flansen, schijnen nogal de hoogte in te gaan...1.80), ze zijn zo lekker.
We keutelen lekker door.
Kennis heeft nog een hoopje pallets en gaat daar binnenkort voor mij een hekje van brouwen, jeej, weg met dat lint. Ook binnenkort van een andere kennis een 20-30tal keien voor het kruidenvak.
Inmiddels met kiddo de bloemenstrook vast gezaaid, en ik heb een paar stukjes klein hoefblad die her en der in de tuin staan verplaatst naar het kruidenvak.
Op het balkon de (ex-kist)plantenbak gevuld met grond en het bovenste deel wat kruiden en vroeg zaaibare sla ingezaaid, het onderste deel moet eerst afgevuld, en nog bedenken wat ik daarin ga zetten. 2 losse bloembakken ook gezaaid met bloemen(Alyssum wit en paars en leeuwenbekje). Ook nog een uitgelopen aardappel in een plantenpot op het balkon gedumpt.
De voorzaai gaat super, alles komt mooi op. Binnenkort even zo'n 'kas'rekje scoren voor op het balkon zodat ze tzt eerst beschermd het balkon op kunnen en daarna pas zonder (stapsgewijs afharden).
links de basilicum groen en rood, middenvoor de sperzieboon van de eerste ronde, rechtsvoor cherrytomaat en daarachter gewone tomaat
Bekijk bijlage 10721
kiddo helpt zaaien & bovenste balkonbak (even afgedekt tegen hebberige duiven)
Bekijk bijlage 10722 Bekijk bijlage 10723
Indeling tuin so far
Bekijk bijlage 10724
(Bol)courgettes. Te veel de hoogte ingegaan of nog ok?
Bekijk bijlage 10780
oh, dat valt me alweer mee, had een erger verdict verwacht ..jaja...zien er goed uit :thumbsup:, maar ze kunnen pas (eind) april in de volle grond..