Ik vraag mij overigens af
@Tanfana @Nickx @martin @Nomad wat algemene aanbevelingen voor de producent / importeur zouden zijn?
Bijvoorbeeld: geconcludeerd hebbende dat de GoSun door gewicht en omvang niet zo geschikt is om mee te sjouwen zou het dan een goed idee zijn om bijvoorbeeld een grotere versie met meer capaciteit te ontwikkelen, ofwel een grotere buis (vooral qua diameter).
Eigenlijk ben ik het niet eens met de stelling dat de GoSun niet geschikt zou zijn om mee te sjouwen.
Zo groot is hij nou ook weer niet.
[MOD]Niet werkende link verwijderd[MOD]
(dat ben ik niet, is van internet geplukt)
En die groter versie die is er al (ok, hij is nog niet te koop, maar hij is er wel)
En er is ook een mini versie
[MOD]Niet werkende link verwijderd[MOD]
In die grote versie kan je een hele kip in bereiden, maar ik heb nog steeds de overtuiging dat je met dit product niet moet gaan grillen/bakken maar je moet beperken tot koken/stomen.
(misschien dat je in Spanje prima kan bakken/grillen, in Nederland was het voor mij in ieder geval geen succes.
Ik vind het getest exemplaar juist prima qua omvang/gewicht, en met het getest exemplaar kan je nog eens een foute gok qua weer of tijdstip van eten permitteren. Als ik een complete kip met overige ingrediënten heb klaarstaan en het weer slaat om, dan vraag ik me af hoe ik dan zou reageren.
Een kernthermometer in het handvat (analoog) zou ik wel een handige aanvulling vinden.