Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
En ik ga ook echt geen reclame voor iemand maken ofzo, maar wou er wel even op wijzen dat @Tanfana regelmatig SC's bezoekt en als zij wint SC-bezoekers dus kans maken bij een toekomstige SC zelf de solar cooker te kunnen aanschouwen
Da's niet eerlijk, het gaat om de beste / leukste / mooiste review, niet iets anders.
Shit, de leukste ?
Niet de beste, meest informatie over het onderwerp, zoals die van @martin ?
Bij het gebrek aan smiley's..Waar is je humor gebleven, vriend ???
“De bedoeling van een review is dat zo veel mogelijk mensen hem willen lezen/kijken bla bla bla”
en als zij wint SC-bezoekers dus kans maken bij een toekomstige SC zelf de solar cooker te kunnen aanschouwen
Ik had vorige week de cooker keurig schoongemaakt en ingepakt in de originele verpakking omdat ik er zeker van was dat ik nooit als winnaar uit de bus zou komen. Zoals @Loreen het keurig demonstreert is de gunfactor meestal de doorslaggevende reden om voor iemand te stemmen.
Dat de meeste preppers zelf wel uitmaken welke afwegingen ze maken, en niet zitten te wachten op een belerende tekst zoals
Tja, dat maakt mij extra blij, want blijkbaar zijn er toch echt 14 members geweest die mijn review de moeite waard vonden. Jammer dat je jouw deelname niet meer heb voortgezet.
@Tanfana, Ik had de indruk dat jij net zo gepassioneerd met dat ding aan de slag bent gegaan als ik. Dus als je hem eens een week of 10 wil lenen dan stuur ik hem op (op mijn kosten), maar nogmaals, ik wil hem wel terug hebben.