Alberto
Senior Prepper
Als ik weet dat morgen de wereld zou vergaan zal de drang om te roken er niet meer zijn.
Dan steek ik er toch een op aan het vuur van een brandend wrak ofzo.
Dat ziet er wel lekker stoer uit
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Als ik weet dat morgen de wereld zou vergaan zal de drang om te roken er niet meer zijn.
Mijn vriend heeft de sigaret vervangen door een tandenstoker (in de tijd toen hij stopte met roken). Kan je vasthouden als een sigaret, in je mond steken als de drang er is, etc. Alleen is het geen vervanging voor de verslavende stoffen (hij heeft een paar jaar gerookt).
De economische kant van het verhaal en het "in een potje steken" vond ik (puur voor mezelf) geen goeie reden om te stoppen, mss voor jullie wel natuurlijk.
De verdamper werkte in mijn geval perfect om te stoppen met roken.
Ik heb allerlei pillen, pleisters en kauwgom geprobeerd maar dankzij de verdamper ben ik nu al 9 maanden nicotine vrij.
Nadeel was wel dat mijn nicotinegehalte dusdanig hoog was dat ik een dag lichamelijke afkickverschijnselen had.
Ik begon te trillen en zweten alsof ik een heroïneverslaafde was.
-kleine toevoeging-
Als je gaat dampen probeer dan eens de smaak menthol, dat werkt ook vaak om de drang naar tabak te onderdrukken.