petroman
SHTF Expert
Vandaag is het een klein feestje :thumbsup:
precies 3 maanden niet gerookt!
Top !
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Vandaag is het een klein feestje :thumbsup:
Wat dat betreft ben je een TOPPER.:thumbsup:Vandaag is het een klein feestje :thumbsup:
Beste mossel, top dat het je gelukt is:thumbsup: ik doe met je mee, ik zit nu op dag 5 en 't gaat me wel goed af denk ik. Eigenlijk zit ik op dag 7 maar die eerste 2 dagen heb ik nog een paar groene rakkers gerookt, dus die tel ik niet mee. Nu ben ik volledig rook vrij en 't gaat best goed wel heeel veel gewandeld om de energie wat kwijt te kunnen.Beste medepreppers,
Morgen ga ik met Mw. Mossel stoppen met roken.
In 1x maar wel met nicotine hulpmiddelen.
k vindt dat erg eng, maar ga er toch voor.
Na tientallen jaren ben ik zo verslaafd als het maar kan.
Enige goede adviezen? Of bemoedigende woorden
Alle serieuze hulp is van harte welkom!
Uw Mossel
Top @leemster ik vind het geweldig, roken schijnt de zwaarste verslaving te zijn, en dat dat lukt vind ik, daar moet je veel wilskracht voor hebben.Beste mossel, top dat het je gelukt is:thumbsup: ik doe met je mee, ik zit nu op dag 5 en 't gaat me wel goed af denk ik. Eigenlijk zit ik op dag 7 maar die eerste 2 dagen heb ik nog een paar groene rakkers gerookt, dus die tel ik niet mee. Nu ben ik volledig rook vrij en 't gaat best goed wel heeel veel gewandeld om de energie wat kwijt te kunnen.
Wat ik hier las over bier en behoefte klopt als een bus, afgelopen zaterdag (dag 2)een BBQ gehad en nou toen luste ik hem wel. Niet gedaan gelukkig.
Beste mossel, top dat het je gelukt is:thumbsup: ik doe met je mee, ik zit nu op dag 5 en 't gaat me wel goed af denk ik. Eigenlijk zit ik op dag 7 maar die eerste 2 dagen heb ik nog een paar groene rakkers gerookt, dus die tel ik niet mee. Nu ben ik volledig rook vrij en 't gaat best goed wel heeel veel gewandeld om de energie wat kwijt te kunnen.
Wat ik hier las over bier en behoefte klopt als een bus, afgelopen zaterdag (dag 2)een BBQ gehad en nou toen luste ik hem wel. Niet gedaan gelukkig.
Ja volgens mij las iets over oude foto's herstellen? Ik ga wel elke week verslag uitbrengen het is fijn om dit met jullie te delen, bedanktTop @leemster ik vind het geweldig, roken schijnt de zwaarste verslaving te zijn, en dat dat lukt vind ik, daar moet je veel wilskracht voor hebben.
Breng elke dag verslag uit als stimulans om door te zetten, mocht je toch een willen opsteken, schrijf dat net voor die die tijd een berichtje op het forum,,,, ik ga nu een opsteken,,,,,, dan doe je het haast zekerweten niet,
en dat kan je kracht zijn, om het weer te laten.
In het verslag heb je kunnen lezen, dat ik een ieder die echt is gestopt, gratis wat voor wil gaan doen, lees het verslag nog maar wat dat kan zijn:thumbsup:
Ik zal wel heel vervelend zijn, maar soms is het beter voor sommige mensen om in hun oude gewoonte te blijven hangen...
Een oude collega van me stopte met roken... het heeft hem nagenoeg zijn huwelijk gekost.
Op enig moment zei zijn huisarts om in vredesnaam weer te gaan roken..... Zijn humeur was dusdanig dat zelfmoord voor de hand lag...
Daarna leefde hij nog vijftien jaar blij en gelukkig om op vijfentachtige jarige leeftijd te overlijden.
Tja, je kunt het bekijken zoals je wilt, die uitzonderingen zijn gewoon niet uit te roeien.....
Dat is fijn om te horen dat 't ook anders kan, ik moet zeggen dat in de 18jaar dat ik gerookt heb meerdere pogingen gedaan heb om te stoppen en het is me nog nooit zo makkelijk gegaan als deze keer. Het doet me zelfs weinig dat mijn vriendin nog rookt.@Harry Nack, ik ben het helemaal met je eens, maar soms is het vechten tegen windmolens...
Ik ben drieëndertig jaar geleden gestopt met roken, mijn oudste zoon is toen geboren.
Na twee weken vergeten dat ik ooit had gerookt.
Maar dat is geluk hebben, geen wilskracht.
Dus heb ik nog steeds een zwak voor mensen die heel graag willen stoppen, maar er grote moeite mee hebben.