petroman
SHTF Expert
hey, it is z'n eerste keer dus dan mag dat.Edit: Ik zie die muts in dat filmpje gewoon de lucifer in de brander gooien. Wat een prutser .
Volgens mij ligt de doos in de tent...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
hey, it is z'n eerste keer dus dan mag dat.Edit: Ik zie die muts in dat filmpje gewoon de lucifer in de brander gooien. Wat een prutser .
Je eens moeten experimenteren met de afstand tussen pan en brander. Misschien staat hij er nu wel te dicht op en wordt hij daarom zwart.
Alcohol zou toch prima zonder kwalmen moeten kunnen branden.
Vandaar dat die vaak van messing, aluminimum of rvs zijn gemaakt.Het zou mij niet verbazen als dat met andere brandertjes niet ook zou gebeuren.
.. en als het verf emmertje met wol allemaal niet voldoet zou je misschien een aardewerk pot zonder gat kunnen gebruiken, die zijn zeer bestendig tegen deze soort van preppersfratsenAluminium corrodeert ook als daar vocht in blijft staan, schoonmaak spiritus bevat water wat niet altijd verdampt.
Da's nog eens een idee :thumbsup: Knutsel constructie leent zich daar goed voor Volgens mij heb ik nog ergens metaalwol. Ga het morgen testen Verfblik staat nu aan, is een beetje heet aan de vingertjes.
oh? dat is een gevaarlijke verrassing dan... Die bloempotten heb ik vaak gebruikt om in te stoken, omdat ze dan lekker gaan stralen. En omgekeerd op een petroleum stel gaat ook goed. Maar er zitten slechte tussen, op het petroleum stel is er ook wel eens eentje geknapt.Het uit testen word hem morgen pas. Kwam tot de ontdekking dat ik voor vanavond geen spiritus meer heb En geen winkel meer open.
Ik heb al eens een aardewerken pot zonder gat geprobeerd, die was het niet met jou eens. Heeft niet lang geleefd helaas. Gebeurde gelukkig buiten, da's ook de reden dat ik een schoon leeg verfblik gebruik.