Robert
Diehard Prepper
Yo, ik kreeg een ideetje. Vroeger deden we wel eens een geocache. Voor degenen die niet op de hoogte zijn: een zoekspelletje op coordinaten waarbij je uiteindelijk een "cache" vind. (veelal plastic container met logboekje en evt geocoins) Het schijnt dat het spelletje rond het jaar 2000 ontstaan is nadat het gebruik van gps voor het gewone volk vrijgegeven is. Een amerikaan bedacht voor de grap een prijsvraag op coordinaten (blikje bonen en 100 dollar) en de eerste die het zou vinden mocht het houden.
Welnu, mijn idee is om eten te begraven in plastic tonnetjes voor shtf. En dan geen blikvoer want dat wordt door mensen met een metaaldetector ontdekt. Of evt andere stash die niet van metaal gemaakt is. Wellicht bestaat dit idee al maar ik dacht: ik zet het er toch ff op.
Welnu, mijn idee is om eten te begraven in plastic tonnetjes voor shtf. En dan geen blikvoer want dat wordt door mensen met een metaaldetector ontdekt. Of evt andere stash die niet van metaal gemaakt is. Wellicht bestaat dit idee al maar ik dacht: ik zet het er toch ff op.