Tjee.. wat ingewikkeld allemaal. Ik zou ook niet 1-2-3 kunnen bedenken waar ik in de Randstad iets kan of wil begraven. Misschien als je wat landelijker woont? Vooralsnog focus ik me op de inrichten van de BOL's waarbij de spullen op de boot idd heel goed verpakt moeten worden omdat alles anders enigzins vochtig wordt en gaat stinken. Ik wilde slaapzakken, dekens, handdoeken en setjes kleding in van die plastic vacumeer zakken doen en dan in het vooronder. Wat eten betreft zat ik te denken aan blikjes (lang houdbaar) in een plastic container. Alle andere spullen zouden toch in mijn BOB zitten die ik mee zou nemen. EHBO kit ligt er al, water ook, misschien moet ik er een extra rugzak neerleggen en een tentje? Voor het geval dat.. mmmm..
Mijn man zegt nu dat we beter een zeilboot kunnen kopen omdat je altijd wind zult hebben maar geen diesel.. om er meteen aan toe te voegen dat je met een zeilboot weer niet onder bruggen doorkomt en met huidige boot bijna overal wel.. kortom.. we houden het gewoon bij de bestaande boot