wat kan er dan in hemelsnaam nog fout gaan?
Doe de rijst eerst 24 uur in de vriezer tegen beestjes.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
wat kan er dan in hemelsnaam nog fout gaan?
Van die groene piepschuim dingen die er uit zien als kidneybonen, jonguh.Plastic korrels ???
Hoe ga je die klaarmaken dan ??
Waarom zijn die dan te eten.Van die groene piepschuim dingen die er uit zien als kidneybonen, jonguh.
Van die groene piepschuim dingen die er uit zien als kidneybonen, jonguh.
Als ik een zuurkooltonnetje neem en ik stop er alleen een pot honing een pot pindakaas een potje zout een flesje olijfolie in, ik vul de tussenliggende ruimte op met van die plastic korrels en ik zet de overige "droge" dingen als rijst, thee, linzen in van die lock-o-lock doosjes en ik verpak mijn bamisuupkes nog een keer extra in de plastic, wat kan er dan in hemelsnaam nog fout gaan?
Er wordt hier alleen maar op een komische manier aan getoond dat die piepschuim bonen zinloos zijn in jou cache. Die stop je in bv. een doos die je moet transporteren niet in een tonnetje dat niet meer verplaats wordt. En het is ook niet aan jou om te wijzen wat in de koffiecorn moet en wat niet.Kinders, blijven we wel even on topic? Beter verhuizen jullie naar de koffiehoek ! Ik vind dit niet gepast, ghehe.
Hele goeie, ga ik doen.Mischien ipv dat piepschuim van die houten kattebakkorrels als vulling gebruiken. Dat is dan ook te gebruiken als brandstof.
Ja, mss dat ik dat probeer.Test anders gewoon die condensvorming uit. Zet een tonnetje op 't balkon of in de tuin. De temperatuur boven de grond varieert veel sterker dan in de grond.
Mischien ipv dat piepschuim van die houten kattebakkorrels als vulling gebruiken. Dat is dan ook te gebruiken als brandstof.
Vb. Een theedoek.De kattebakkorrels die ik ken (wit/grijze hard)branden totaal niet.
Maar waarom zou je een ton in preppersnaam vullen met kattebakkorrels dan wel piepschuim ?
Als je ruimte over hebt dan gebruik je die toch voor nuttiger spullen ?
Maar waarom zou je een ton in preppersnaam vullen met kattebakkorrels dan wel piepschuim ?
Als je ruimte over hebt dan gebruik je die toch voor nuttiger spullen ?
Dus het idee van een cache te maken met prepper stasj, prima plan. Alleen om dit met eten te doen moet je hier toch heel goed over nadenken. Het moet namelijk dus echt zodanig verpakt zijn dat het geheel geurloos is voor beesten, of onmogelijk voor ze om erbij te komen.
En een perfect bodem zijn voor schimmels...Het voordeel van de op hout gebaseerde kattenbak snippers is dat ze enerzijds als brandstof te gebruiken zijn en ze daarnaast ook goed dienst doen als ontvochtiger.