V
Verwijderd lid 423
Gast
Hoi Stuudje, ik zie inderdaad alleen "een korte publieksversie van een overkoepelend plan [...]". Geen draagvlak is ook een vorm van draagvlak, wordt daar misschien gedacht.Er loopt meer niet goed, dan wel goed.En dan mis ik in dit overzicht ook nog de "draagvlakcommunicatie"(uitleg wie wat wanneer gaat doen, hoe en waarom) Goede draagvlakcommunicatie voorkomt een hoop problemen, mensen weten dan wat er eventueel(Deo Volente) komt te staan te gebeuren,wanneer er opgeschaald of afgeschaald wordt, en welke criteria daarvoor meetellen....én ook fijn, je hoeft geen influencers bij OP1 aan tafel te zetten om de jongeren te bereiken...(zucht wat was dat een ramp)
Tja, draagvlak en duidelijkheid...Wat een freubelaars...
Ik neem aan dat groen is op orde is, en geel en rood achtereenvolgens een "rammelt nog aan alle kanten" en "op slopershoogte/laat alle hoop maar varen"?
En, lees ik dat goed, krijgt "grootschalig contactonderzoek" ook een lagere prioriteit, of wijst die pijl naar beneden wellicht naar een denkbeeldig afvoerputje?
Dan gaat "Duidelijkheid over maatregelen bij een nieuwe haard" ook het afvoerputje in?
Mooi is dat. Ik mis dan alleen nog een bolletje "optrekken van een rookgordijn", in felgroen, helemaal bovenaan.