PBear
Mankinds only hope
Nee, je bent gewoon over datum
Ik ben van plan nog de 100ste verjaardag van mijn echtgenote te vieren. Dan ben ik 134. Welbeschouwd ben ik een "diehard" prepper van middelbare leeftijd.
Hoezo "over de datum" ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Nee, je bent gewoon over datum
Prikangst @Marcov ?Griepprikuitnodigingen krijg ik niet meer. Heb ik me voor uit laten schrijven. Wel deze maand 2 andere uitnodigingen gekregen, covid en pneumokokken. Die zijn beiden in dezelfde bak beland als de eerdere uitnodigingen voor covidspuiten.
@martin en @drent , ik denk er niet lang over na, en haal die prikken zeker. Raken we in een SHTF verzeild dan draait ons immuunsysteem al overuren en kan die ene inenting net het verschil maken tussen verder klagen en hemelen.
Frappant vind ik wel om te constateren dat ik terughoudender ben wat "alweer een Covid booster" aan zou gaan. Als het "een vaccin-cocktail van griep, pneumokokken en Covid" had geweest dan weet ik het zo net nog niet....
Alleen hele kwetsbare mensen kan het de nekslag geven, en anders is het weggegooid geld zeker? Artsen dienen zich bij Petrus niet voor niets bij de leveranciersingang te melden...De huisartsen hier raden alleen de COVID vaccinatie aan bij hele kwetsbare mensen en anders niet. Het is nog steeds experimenteel en zij zijn dus terughoudend in hun advies
Alleen hele kwetsbare mensen kan het de nekslag geven, en anders is het weggegooid geld zeker? Artsen dienen zich bij Petrus niet voor niets bij de leveranciersingang te melden...
Grapjes, dat alles, natuurlijk
@marrid , ik ben meer dan 21.900 dagen jong, en dan komen oproepen vanzelf kennelijk. Ergens midden vorig jaar kreeg ik zo'n oproep voor alweer een Covid spuit, en ik heb dat maar laten schieten.
'Ik ben nu 12' en dan al zóveel pillen..? Oy!Covid heb ik nooit begrepen, ik ben nu 12 en slik 68 pillen, waarvan 1/3 pijnstilling, 1/3 bekende coctail voor hart en vaat, 1/3 voor het geestelijke. Ik ben 3x positief getest op covid over de haren verspreid, 1 x voor werk, 1x voor toegang (of eigenlijk geen toegang) en een keer thuis toen ik me een beetje zwak voelde. Verder gaat t prima, alle driende keren niet echt iets van gemerkt.
Even Off Topic,Covid heb ik nooit begrepen, ik ben nu 12 en slik 68 pillen, waarvan 1/3 pijnstilling, 1/3 bekende coctail voor hart en vaat, 1/3 voor het geestelijke. Ik ben 3x positief getest op covid over de haren verspreid, 1 x voor werk, 1x voor toegang (of eigenlijk geen toegang) en een keer thuis toen ik me een beetje zwak voelde. Verder gaat t prima, alle driende keren niet echt iets van gemerkt.
Covid heb ik nooit begrepen, ik ben nu 12 en slik 68 pillen, waarvan 1/3 pijnstilling, 1/3 bekende coctail voor hart en vaat, 1/3 voor het geestelijke. Ik ben 3x positief getest op covid over de haren verspreid, 1 x voor werk, 1x voor toegang (of eigenlijk geen toegang) en een keer thuis toen ik me een beetje zwak voelde. Verder gaat t prima, alle driende keren niet echt iets van gemerkt.
Misschien had je de al afgezwakte vorm? Ik heb het twee keer gehad, heb er toch wel redelijk last van gehad.
dat was dus de joke... slik er 12 en ben 68.'Ik ben nu 12' en dan al zóveel pillen..? Oy!
Dus je bent ongeveer 60 jaar.Alleen hele kwetsbare mensen kan het de nekslag geven, en anders is het weggegooid geld zeker? Artsen dienen zich bij Petrus niet voor niets bij de leveranciersingang te melden...
Grapjes, dat alles, natuurlijk
@marrid , ik ben meer dan 21.900 dagen jong, en dan komen oproepen vanzelf kennelijk. Ergens midden vorig jaar kreeg ik zo'n oproep voor alweer een Covid spuit, en ik heb dat maar laten schieten.