Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Het is een beetje wat je wil en het is net als met tenten heel erg afhankelijk hoeveel concessies je wilt doen. Een kar die alles kan is er volgens mij niet. Voor een fietskar zou ik de belading laag willen hebben voor de stabiliteit, maar hoog genoeg van de grond om wat mee ofroad te gaan. Twee wielen als je voornamelijk op de weg rijdt en 1 voor offroad. 2 wielen offroad gaat enorm sporen/schuin rijden als je in het het bos rijdt. Wat dat betreft vind ik het Monowalker concept nog wel een aardig idee. 1 wiel om mee te wandelen en twee voor het fietsen maar de totaalprijs kun je dan ook wel een paar dedicated karretjes voor kopen.Ja klopt, ik had die review ook al gelezen.
Nou zal ik er niet gauw off road mee gaan.
Maar wel iets om over na te denken.
Las ook een review van iemand die er 900 mijl mee gefietst heeft en ook off road en weinig problemen heeft gehad.
I know. Maar mijn ervaring met wandel en fietskarren is als volgt:@FKAGB het is niet de bedoeling om m tot zn max te beladen...ben meer van het "travel light" principe.
Wat al eerder genoemd is...met beleid beladen en gebruiken.
Dat is ook weer waar.Fietstassen is vaak de makkelijkste optie, maar je fiets moet wel tegen het extra gewicht kunnen.
Doe nou niet. Straks wil ik er ook een hebben. Vraag maar niet waarom ik weet dat ze ze hier verkopen: https://rat-bikes.com/urban-bicycles/bullitt-bakfietsen-larry-vs-harry/fietsen-frames.htmlDat is ook weer waar.
Een cargobike kan ook nog, soort ingebouwd karretje eigenlijk.
(echtpaar met twee kinderen, fietsen nu in Nieuw-Zeeland)
Kijk, dat is het mooie hier, ervarings experts.I know. Maar mijn ervaring met wandel en fietskarren is als volgt:
Heel veel regen dus tent drijfnat in de zak en op de kar. Wel twee keer zo zwaar door al het vocht. Weer 2,5 kilo extra.
Mocht ik er ooit nog eens de ruimte en het geld voor hebben dan staat deze trailer toch wel heel erg bovenaan mijn lijstje:
http://surlybikes.com/bikes/bill_trailer
136 kilo laadvermogen Dan kun je nog eens wat meenemen. Beetje leuk opbouwen en dan kan je hele voorraad mee.
Dat is inderdaad wel zo handig en wil men wel eens vergetenIn ieder geval moet je met een tweewieler altijd opletten als je langs een paaltje rijd omdat de kareven breed of net wat breder is als de fiets. Nietwaar @JamHard