F
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik koop ze geregeld bij de dump. Dan hebben ze vaak nog een half jaar oid, soms ook niet. Ik pak meestal de oudste weer en dat zijn soms pakjes tegen de twee jaar. Er zit wel kwaliteit voedsel in. Maar jou hoef ik de herkomst niet te vertellen toch?Iemand een idéé hoelang de Defensie maaltijd in Zak houdbaar is en gegeten kan worden na Tht .
Is het vergelijkbaar met in Blik
Foto's zijn van www
Bekijk bijlage 14275 Bekijk bijlage 14276
Ik koop ze geregeld bij de dump. Dan hebben ze vaak nog een half jaar oid, soms ook niet. Ik pak meestal de oudste weer en dat zijn soms pakjes tegen de twee jaar. Er zit wel kwaliteit voedsel in. Maar jou hoef ik de herkomst niet te vertellen toch?
Ik was ooit op zoek naar een redelijk smakende Babi Pangang. Ik vond hem bij Bicro Foods Edam en ze maken daar nog veel meer blikvoer. Blijkt dat je er gewoon vanaf 200€ kunt bestellen en vanaf 400€ wordt het gratis bezorgd.
https://www.bicro.com/nl/
Pot AH pindakaas, THT 31/9/2013. De pindakaas was slijmerig geworden, rook en smaakte muf, was niet meer lekker smeerbaar. Weg ermee!
Interessant.
Een paar vraagjes:
Was deze pot al geopend?
Hoe opgeslagen? (koel/donker?)
Was er olie aanwezig op de pindakaas?
Zag je enige schimmelvorming?
De pot was ongeopend, stond onderin een keukenkastje, dus donker, en redelijk koel. Er was geen schimmel, maar een redelijk vaste substantie met een slijmerig laagje er op. De smaak was die van muffe pinda´s.
Vraag mij af of eieren langer houdbaar zijn dan een paar weken als ze in zand bewaard worden. Dit klinkt haast as een leuke test
Vraag mij af of eieren langer houdbaar zijn dan een paar weken als ze in zand bewaard worden.