Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb een glazen pot met gedroogde bladeren van biologische paardenbloemthee, gekocht rond 2016. Denken jullie dat die thee nog goed is? En ik heb gemalen koffie in een plastic bak gedaan, gekocht rond midden 2018. Denken jullie dat die nog goed is?
Vandaag een fles limonade open gedraaid van het huismerk van warenhuis Colruyt.
Er ontsnapte geen co2 dat vond ik al verdacht. Toch maar een groot glas uitgeschonken en in een teug leeg gedronken. Een uurtje later een tweede glas uitgeschonken en het smaakte toch maar raar.
Ik moest wel eens mijn bril er hij halen om de datum te kunnen lezen.
Er stond op THT APRIL 2014. Ik heb de rest van de fles in de gootsteen gegoten was echt niet lekker meer.
@odessa1944 Die blikjes met zo'n treklipje zijn heel erg kwetsbaar. Erg dun blik wat al voorgesneden is zodat het opentrekken makkelijk gaat. Dat insnijden, gaat meestal prima, maar soms net een paar honderdste mm te ver. In mijn glorie dagen als vakkenvuller ging soms een hele partij retour, dan was de machine net iets te ijverig geweest en het vervoer al teveel.
Handig, maar vooral ook niet te hoog stapelen.