Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Melkpoeder, magnesium sulfaat en lavendel olie. Fijn na een dag hard werken.en homemade zeep en body bar. Cleopatra was misschien geen prepper.Dat is een nieuw ritueel wat ik niet ken. Wel praktischer dan ezelinnen melk zoals Cleopatra.
Inderdaad erg handig, heb ze ook in mn volkstuinhuisje liggen. Alwaar bleek dat ze niet oneindig houdbaar zijn. Binnen een jaar trad wel schimmel en bederf op binnen de verpakking.Onlangs heb ik een lekker braadworstje gegeten dat ik even wil delen.
Ik ben in bad geweest met melk poeder van 5 jaar over datum....
Werd toch vaker toegepast, al kan ik er ook weinig over vinden.Wat leuk, mijn grootouders namen na een lange wandeling vaak een voetenbad met daarin karnemelk. Dit schijnt de zelfgenezende functie van de huid te ondersteunen (kan er alleen niet zo snel iets over terug vinden)
Werd toch vaker toegepast, al kan ik er ook weinig over vinden.
Je had vroeger(nu nog wel in sommig winkels) blokken Karnemelkse zeep en de vloeibare zeep van Melkmeisje met karnemelk.
Voor de culinair hoogstaande onder ons. Kips "varkenslapjes..." Ruim vijf jaar over datum.
Bij openen, goed geroken, prima.
Bij uitpakken, goed bekeken, prima.
Vijf minuutjes bakken, beetje bruin.
Prutje erbij van paprika en sjalot.
En een likje knoflooksaus.
Ik moet zeggen, daar kun je eigenlijks niets verkeerds van zeggen.
Ik verwachtte echt niet iets wat Johnnie Boer niet had misstaan, maar dit is te eten.
Komende week staan nog kippedingetjes en burger op het program.
Voldoen die dan gaan we langzaam maar zeker de voorraad aanspreken en halen nieuwe in huis.
Bekijk bijlage 19902 Bekijk bijlage 19903
Kwam een pak flatbrød tegen, welke achter een keukenkastje was gevallen. Tht was tot 23 januari 2001, dat wil zeggen dat het dus van twee bewoners voor ons is gekocht . Nou het smaakte wat stoffig en muffig, maar verder geen rare dingen gemerkt