Lai
Prepper goeroe
Als je gedwongen op gehokt zit met een groep is het ook handig om onderling elkaars skills te leren. Denk aan ehbo, er zijn mensen die net aan weten hoe ze een pleister moeten plakken (en er zijn er die dat zelfs niet kunnen ) Hou 1 ehbo koffertje voor oefen materiaal en gebruik eventueel nep wonden om meer een idee te geven van hoe en wat. Hoe meer mensen ehbo kennen hoe beter. Zelfde met touw knopen, vallen maken/zetten, kleding herstellen, koken, houtsnijwerken ....... En natuurlijk spelletjes Dat dood de tijd, zeker iets als monopolie (langste speeltijd van 1 spel voor mij 19 uur ) Gevarieerd leesvoer voor jong en oud doet ook wonderen. Is de mogelijk er, dan helpt film kijken ook nog. En mensen zullen in geval van nood zeker willen leren om te overleven. Zit bij de meeste toch nog wel ergens in het DNA ingebreid.
Buiten voeding en materiaal prep ik ook lees/strip boeken, bord/kaart spelletjes, puzzels. Buiten voeding en drinken om vind ik verveling tegengaan net zo belangrijk.
Buiten voeding en materiaal prep ik ook lees/strip boeken, bord/kaart spelletjes, puzzels. Buiten voeding en drinken om vind ik verveling tegengaan net zo belangrijk.