• Welkom op ons forum. Gasten hebben beperkt toegang tot ons forum. Meld je daarom aan voor een account. Registreren kost slechts een minuutje van je tijd.

Wat voor hokken (bevat expliciete beelden)

Zoals ik al aangaf, groentetuin heeft ruimte nodig, dat lukt niet 3hoog achter op een flatje, dan ben je wel klaar met wat potjes kruiden in de vensterbank mits de zon er bij kan. 2 voedsters + 1 ram wat nestjes laten maken wel.

En nee ik denk niet licht over slachten, heb ervaring met groentes verbouwen en dieren houden en de konijnen (en kippen vroeger) eigen vriezer in doen. Dieren zijn makkelijker dan groentes, vaste planten uitgezonderd als die eenmaal goed geworteld zijn. Voer voor de konijnen groeit hier beter dan groentes voor er bij.

Vlees lukt toch ook niet op 3 hoog? Met groenten kun je nog een kast met planken maken op je balkon.

Zoals ik al aangaf, groentetuin heeft ruimte nodig, dat lukt niet 3hoog achter op een flatje, dan ben je wel klaar met wat potjes kruiden in de vensterbank mits de zon er bij kan. 2 voedsters + 1 ram wat nestjes laten maken wel.

En nee ik denk niet licht over slachten, heb ervaring met groentes verbouwen en dieren houden en de konijnen (en kippen vroeger) eigen vriezer in doen. Dieren zijn makkelijker dan groentes, vaste planten uitgezonderd als die eenmaal goed geworteld zijn. Voer voor de konijnen groeit hier beter dan groentes voor er bij.

Ik waardeer je input maar misschien even bedenken dat TS een tuin heeft naar mijn weten en nog het preppen aan het ontdekken is.

Ik denk dat het beginnen met groentes een wijze stap is. Daarnaast leer je daar veel van, als je dat icm met kippen doet kunnen zij de moestuin om scharrelen en restjes groenten eten en heb je dagelijks wel een vers ei.

Terug
Bovenaan