joepmeloen
Prepper goeroe
Laatst bewerkt:
Alto heeft ruimte zat, gewoon achterbank plat gooien. en neem een 5 deurs, scheelt heel veel bij spullen vervoer.
Wel opzoek naar nieuwere auto ivm km's nu deze en wens trekhaak voor extra transportcapaciteit zonder er continue voor te betalen. Zal qua wegenbelasting en verbruik net zo iets worden, maar 800kg geremd mogen trekken en net iets meer motor, zodat snelheid maken bij inhalen net wat beter gaat. Nu is inhalen een beter niet iets.
Kies dus zuinig, flexibel (trekhaak), 5 deurs en achterbank plat (of maar vraag na bij je garage ivm apk,etc. achterbank er uit en plaat er in voor laadvloertje).
Noodtoepassingen van dagelijks gebruik zaken als auto's, etc. moet je niet continue voor moeten betalen, dat is geld weggooien waar betere bestemmingen voor te vinden zijn.
Die aygo/C1/.. hebben een achterklepje maar zijn sec 2deurs (of 4 deurs) en dus geen 3 of 5 deurs met fatsoenlijke past wat door deur als kont. En de achterruit van de C1 is klein met daarmee ook beperkt uitzicht door je binnenspiegel.
Alto met achterbank plat is voor mijn gevoel net zoveel laadruimte als een golf variant exclusief de bank naar beneden. Daarbij bestaan er volgens mijn geen 3 deurs alto's die een beetje modern zijn of ze komen uit de jaren 90. Binnenspiegel gebruik ik niet, net als bij een busje.