Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Het is voor mij ook de eerste keer dat ik zoveel geld uitgeef aan een slaapzak. Vroeger ging ik ook wel winterkamperen maar was ik meestal alleen en gebruikte ik veel tijd aan het bouwen van een shelter die warmte vasthoudt en een langgerekt vuur ervoor met een space-blanket erachter etc.. Maar, ik ga met een groep twee keer kamperen in december, in NL, en twee keer in januari waarbij de tweede keer 2 nachten in de Franse Jura en dan heb ik niet de tijd om een uitgebreide shelter te bouwen. Daar kan het in januari zomaar minus 10 zijn 's nachts, of nog kouder, dus dan heb ik wel een goede slaapzak nodig en een goede, niet te zware, slaapzak heeft een prijskaartje. Deze slaapzak weegt minder dan een kilo en voldoet voor mij tot minus 10, en in mijn leven verwacht ik niet dat ik nog eens een nieuwe moet kopen. De garantie is 10 jaar. Dus al met al vind ik het de investering waard .Ben wel benieuwd of zo een belachelijk dure slaapzak ook belachelijk lekker slaapt.
Belachelijk duur is relatief. Veel dure merken die UL donzen slaapzakken verkopen gaan er in prijs nogal overheen, 'k zie ze wel eens van 1000 euro.Ben wel benieuwd of zo een belachelijk dure slaapzak ook belachelijk lekker slaapt.
Groupbuy? Hmmm, dat moet je durven. Ik heb wel eens op een ander forum meegemaakt dat de initiatiefnemer er met de buit vandoor ging.
Vorige keren ging het prima bij die club. Leuk clubje ook die hikingsite, de marktplaats is handig om in de gaten te houden voor tweedehands kwaliteitsspullen. .Groupbuy? Hmmm, dat moet je durven. Ik heb wel eens op een ander forum meegemaakt dat de initiatiefnemer er met de buit vandoor ging.