• Welkom op ons forum. Gasten hebben beperkt toegang tot ons forum. Meld je daarom aan voor een account. Registreren kost slechts een minuutje van je tijd.

Will Musk Find Any Gold In Fort Knox? What Happens If It's Empty?

Laatst bewerkt:
Daar waar ik het ook ooit tegenkwam: het grote internet.
Maar als je even wacht dan zal Putin het wel kunnen melden want die weet dit ongetwijfeld eerder dan Trump en Musk.

Er is, wat bekend gemaakt werd, niet zo gek lang geleden veel goud naar Zeist getransporteerd.
Ik vermoed ook dat de DNB niet alles in één kluis /lokatie heeft liggen.
Er zal vast in een havengebied of Limburgse mijn wel een extra lokatie zijn. Veluwse zandgrond is weer minder handig denk ik. Als je het snel moet verplaatsen is een boot het handigst.

Ja ik zei Utrecht. Maar het is inderdaad zeist.

www.rtvutrecht.nl/amp/nieuws/3759192/uniek-inkijkje-op-deze-plek-in-onze-provincie-ligt-al-het-goud-van-de-overheid-opslagen

https://www.duravermeer.nl/projecten/de-nederlandsche-bank-zeist

En in soesterberg zit volgens mij ook iets... of dat is dezelfde als die van zeist, ligt allemaal een beetje bij elkaar en redelijk in het midden van het land, mocht de vijand via land of zee komen.

Daar waar ik het ook ooit tegenkwam: het grote internet.
Maar als je even wacht dan zal Putin het wel kunnen melden want die weet dit ongetwijfeld eerder dan Trump en Musk.
"The big thumb or the internet, that is the question" @petroman . Het zal het laatste zijn geweest, en zulke info lijkt mij nu net iets om te verifiëren en om na te rekenen. Apart dat het nu niet opduikt... Zonder bron, vind ik het even "onbestemd", en wellicht valt het toch nog alles mee met die opslagcapaciteit😉

Laatst bewerkt door een moderator:
[mod]verwijderd, nergens voor nodig om elkaar zo aan te vallen[/mod]

Ik zal het je uitleggen:
je zet een video stil op het moment dat je de bakstenen in beeld krijgt, dan tel je van links naar rechts, of andersom en van onder naar boven, mag ook andersom. Vervolgens ga je dat verrekenen met de bekende afmetingen van één steen.
Dat was de essentie van de berekening. Dit kan je doen voor van alles wat ordelijk opgestapeld is. Bij het pakhuis van oom Donald werkt dit echter niet daar is alles los gestort.

Maar kan goed zijn dat dit alles niet klopt hoor. Is voor mij ook prima.
Het zal mij echt boeien of er wel/niet wat ligt in welke kluis dan ook. Ik heb toch geen invloed op de gevolgen. Want we weten het toch niet echt.

Goed weekend alvast gewenst.

Terug
Bovenaan