Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Microsoft wil alleen maar weten dat je écht niets om je privacy geeft.VOOR de komende updates.
P.S., op bovenstaande, ik lees wel dit:
Ik heb na de aanbiedingsperiode niet opnieuw een W10 installatie gedaan dus is nu ook voor mij de vraag hoe dat uitpakt. De installatiemedia zijn gemaakt van W7 versies die, ahum, een legaliteits handicap hadden en die al vanaf de installatie media geactiveerd waren, ingebakken hack dus. Dit zou ik moeten testen maar heb daar even geen systeem voor beschikbaar, zal dit doen zodra ik de gelegenheid heb en mij terugmelden hier.
Had je die ISO van mij al geprobeerd te installeren?En wederom een update: ondertussen heb ik de pc gebouwd en windows 10 geïnstalleerd maar dat ging toch helaas niet zonder problemen. Mijn pro versie met legaliteits-uitdaging installeerde prima maar was niet (zoals de oorspronkelijke win7 versie die ik had geupgrade en waarvan ik installatiemedia had gemaakt) direct geactiveerd bij Microsoft. De license key die ik wel had werd niet geaccepteerd, ook niet die van een andere pro-versie wel bekend bij @Ray. Mijn legale windows 7 home die ik tevens had geupgrade naar 10 en installatie media van had gemaakt werd wel geactiveerd door MS, en daar draai ik nu dus op. Het heeft dus helaas toch niet zo gewerkt als ik had verwacht en gehoopt. Jammer want nu kan ik anderen ook niet helpen met een werkende W10. Tot 2020 (dan wordt W7 ondersteuning gestaakt door MS) heb ik uiteraard nog wel de W7 optie voor anderen.
De home versie is overigens prima en het enige dat ik mis is Bitlocker want sommige info wil ik op een encrypted drive bewaren. Daar heb ik echter een prima oplossing voor gevonden genaamd VeryCrypt (open source dus gratis) wat een voortzetting is van het stop gezette TrueCrypt wat ik toevallig in het verleden al gebruikte. VeraCrypt is echter wel doorontwikkeld en werkt verder exact hetzelfde.
Meer info over VeraCrypt op deze link: https://www.veracrypt.fr/en/Home.html
Had je die ISO van mij al geprobeerd te installeren?
Yep, uiteraard. Met die versie heb ik nooit problemen gehad met licenties.Op de DVD die ik van je kreeg bedoel je?
Yep, uiteraard. Met die versie heb ik nooit problemen gehad met licenties.
Bij upgraden naar W10, krijgt elke installatie zijn eigen, nieuwe, licentie. Een goede W10 versie die je meermaals kunt installeren heb ik ook niet.
Dat klopt, zolang je win7 zelf draait is er geen probleem, ook geen probleem als je vorig jaar gratis W7 upgradede naar W10 en er op bent blijven draaien. Als je echter zoals ik een clean install met W10 te doen dan gaat het fout met de licentie code. Punt is dat dit geen probleem was met mijn legale versie maar dus wel met de illegale versie. Maar nee, ik heb niet jouw ISO geprobeerd maar wel de licentie key daarvan, die ook niet werd geaccepteerd.