Bedankt voor deze waarschuwing.
Heb het gelezen en het past toch wel bij mijn visie.
Nadat mijn jongste dochter (toen 27 jaar) door zo'n c-vaccin een ernstige hersenbloeding had opgelopen, ben ik het een en ander ook op een andere manier gaan zien. Ook werden mijn ogen geopend voor de waanzin in die tijd. Gevolg is, dat wij dus geen vaccin hebben laten zetten en mijn dochter voor de rest van haar leven beperkt blijft: studie moeten stopzetten en 100% afgekeurd. Kijk anders maar eens naar: Zo ziet vaccinatieschade eruit bij blckbx op youtube.
Zo ziet vaccinadeschade eruit
Deze gebeurtenis was ook de aanleiding om te gaan preppen, want onze overheid is echt niet te vertrouwen.
@kwakster , sorry om te horen over jouw dochter, ellendig.
Ik kan mij ook voorstellen dat het in zo'n situatie begrijpelijk is om verbanden te zoeken met zaken zoals vaccineren.
Voor mij staat buiten kijf dat vaccinatie (in het algemeen) voor velen het leven heeft gered en blijvende schade heeft voorkomen. Dat ieder ingrijpen echter op enkelen nadelige uitwerkingen kan hebben, dat kan ik mij ook voorstellen.
Bedenk echter, dat ieder sowieso kans heeft op het ontstaan van een trombose, en dat het daadwerkelijk oplopen van covid kennelijk een veel groter risico daarvoor oplevert dan een vaccinatie ertegen.
https://www.trombosestichting.nl/nieuws/algemeen/coronavaccins-en-trombose/
Dus, wat te doen, als het vaccineren van (stel) een miljoen mensen naar medische inschatting 10.000 doden voorkomt terwijl er wellicht enkelen schade oplopen? Tijd voor uitgebreider onderzoek is er niet altijd denk ik, bij een pandemie. En achteraf, weten we het natuurlijk altijd allemaal beter. De ongelukkigen zijn natuurlijk te betreuren, maar er staan in een serieuze situatie wel (stel) de 10.000 tegenover die anders het loodje hadden gelegd.
Het "antivax" staat mij in zoverre tegen, dat het nut van vaccineren (in het algemeen) tegen ernstige ziekten wordt ontkend, terwijl het nut ervan nota bene wetenschappelijk is bewezen.
Niet vaccineren bergt het risico sneller ziek en een besmettingsbron te worden, en brengt zodoende ook anderen in gevaar. Dat laatste vind ik dan nog het meest navrante en egocentrische dat er m.i. aan "antivax" kleeft (tenzij volledig afgezonderd). Zichzelf in gevaar brengen is dan een ding, maar dat ook een ander aandoen is m.i. toch tamelijk asociaal.
Het zou mij benieuwen, hoevelen er zo de dood en ellende van anderen op het geweten hebben. Ook, door in pandemie situaties bewust geen mondkapje te (willen) dragen bijvoorbeeld.
Om het toch nog on-topic te tillen, denk ik dat het beter is om in een medische noodtoestand te vertrouwen op medicijnen en beschermingsmiddelen, dan op een chamaan en vitamines.
Nu zijn vaccins niet te preppen (maar in het lichaam prima op te slaan), en breid de medicijnkast dan ook uit met preventieve zaken: prep dan ook filterende mondkapjes en isopropanol (aanlengen naar 80% voor hand-en huidontsmetting).
https://www.degros.nl/nl/blogs/degros/alcohol-voor-desinfectie-welke-alcohol-waarvoor-te/
*naschrift: oeps, ik reageerde naar de verkeerde zie ik nu.
@Bearcat 's post was het zie ik. De ouderdom is mijn excuus
*