RockyFlats
Ruttaan
Laatst bewerkt:
@petroman , dat lijkt mij ook, dat een dokter dat vertelt, en misschien ook dat iemand niet alles gaat uitplassen. Maar iemand die op het punt staat om voor het eerst dikke benen te krijgen, die ziet z'n dokter misschien niet en nooit meer (even afhankelijk van de aard en omvang van een crisis).Beste RockyFlats,
Als je op doktersadvies, dat is toch de basis, plaspillen moet slikken. Zou hij/zij dan ook niet vertellen dat die vochtafdrijvend zijn? Immers je gaat er van plassen !
Verder:
Als je medicatie afhankelijk bent, en je wilt beslagen ten ijs komen of op de "hemel valt naar beneden" party, dan denk ik, maar wie ben ik, dat je je ook gaat inlezen op bijwerkingen, alternatieven, andere bezorglijnen.
Per slot van rekening ga je preppen !
Dat is niet alleen maar je opslag vergroten.
Toch ?
Het lijkt mij ook dat men met dit draadje er beter niet alleen van uit gaat dat alle medicijnen "voldoende te preppen" zijn. Eventuele alternatieven (als die er zijn) op voorhand als ontoereikend beschouwen is niet raadzaam als er situaties kunnen ontstaan waarin er alleen alternatieven voorhanden zijn. Verder denken, dus ook in die richting, lijkt mij niet slecht.