Rataplan
Mankinds only hope
Ha Highway,
Je blijft ons verrassen,
Wij hebben jaren een T3-campertje gehad heb het zelf geheel op geknapt en veel vernieuwd heel heel veel mee gereden, dat waren we ook nodig om het hooft boven het water te kunnen houden.
Wij hadden de lichtste motor en reden heel goedkoop optrekken ging langzaam het motortje had 8 Ton gedraaid olie verbruik was ook heel gering.
Wij hebben nu een T5 TDI 1900 63 Kw 2005, goedkoop omgebouwd als camper betalen dus het kwarttarief, maar de T4 heeft een stuk minder storingen is een betere wagen dan de T5.
Deze twee bussen rijden een stuk beter dan de T3, alles is beter, maar we blijven verknocht aan het T3-campertje wat een leven hebben we gehad met deze wagen, een verhaal op zich.
Door deze wagen ben ik een monteur geworden.:thumbsup:
Beste Rataplan het beste advies wat ik je kan geven om een 4x4 club of forum te zoeken waar leden zitten met verschillende soorten van wagens, en dan daar de vragen te stellen om zo aan de beste keus te komen.
Ik wens je veel wijsheid toe.
Mhg,
J.J
ja zou kunnen, maar is net een beetje als op internet, hoe dieper je graaft, hoe ingewikkelder het wordt.
ik heb redelijk wat kennissen met 4x4, chevrolet, dodge, defenders, range rover, toyota's en iedereen is tevreden met wat die rijd en tegelijker tijd zouden ze niet willen rijden wat de ander rijd.
zo gaat het dus ook op internet, de één kraakt een auto af (door ervaring) en de ander prijst dezelfde de hemel in ( door ervaring)
er zijn wel wat modellen van verschillende auto's waar het risico op problemen groter is dan bij andere.
maar deze zijn dan enigzins eenvoudig zelf te maken/onderhouden.
doorgaans kosten ze gewoon meer aan onderhoud dan doorsnee personen wagen, zeker wanneer je regelmatig het terrein in gaat.