Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
@zonnebrood is dat wel verstandig deze foto? Kenteken kan naar stad verwijzen en de naam rechts boven op loods. Misschien afdekken.
de auto is verkocht voor €725.
als ik het goed onthouden heb zijn dat de motoren met carabeteurs nog, die zouden beter zijn dan het latere electronische injectie systeem.
range rovers schijnen zeer aangenaam te rijden( als ze rijden)
overgangsregeling zou weer inhouden dat ik een hoop geld bespaar, maar dan in de winter 3 maanden geen auto.
en om nu een auto aan te houden en te schorsen behalve die 3 maanden is ook nog al wat.
moet toch ook beetje rekening houden met de buren, 3 auto's en een camper voor de deur dan
We hebben onze Range net weg gedaan op aanraden van een bevriende monteur voordat er grote problemen mee waren. Range is niet zo duurzaam uiteindelijk. In Zuid-Africa waar heel veel in de bush wordt gereden en men niets weggooid en alles repareert, zweren ze bij Toyota.
@Rataplan, dat is even slikken. Maar je hebt de ruwe beelden nog.
Op zich wel leuk werk video monteren.
Hier ook zo iets. Ouwe medion laptop heeft firewire, oudere video camera kon er op en was gewoon aanstuurbaar middels de firewire.
Toen kwam er en update van de mediaspeler en weg was de firewire.
Tot nu toe niet aan de praat gekregen.
Hmm balen, heb je geen handige vloggende tieners in de buurt die kunnen helpen daarmee? Lijkt me een kleinigheidje (codec?). Of probeer eens een ander verwerkingsprogramma.