Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Bij elke grote crash wordt Bitcoin dood verklaard door veelal mensen die geen verstand hebben van de onderliggende technologie en de monetaire eigenschappen.
Bitcoin bestaat 10 jaar, is censorship resistance, heeft een vast inflatie schema, kan niet bijgedrukt worden, is politiek onafhankelijk, is zonder tegenpartij risico en heeft tot nu toe een uptime van 99,99%
Technologisch wordt het steeds beter met updates en er komen steeds nieuwe features zowel onchain als offchain.
Van de ruim 1500 cryptocurrencies is er geen één die in de buurt komt.
Maar Bitcoin is niet voor iedereen weggelegd, ik gun diegene hun euro's of dollars.
Alleen in de vrije markt is echte innovatie mogelijk en elke aanval of kritiek zal Bitcoin sterker maken.
Kritiek hebben is makkelijk, iets realiseren niet.
Zie mijn daar op volgende posts.En bedankt. Niet dat ik mij een expert wil noemen, maar toch.
Wat @Ray ook al aangaf, leuke vergelijken, appel (crypto) met bananen (aandelen).
Je kunt toch niet ontkennen dat de bitcoin zoals hij nu staat geen enkel bestaansrecht heeft als gebruiksvriendelijk betaalmiddel?
Jazeker heeft een toekomst, vooral de techniek er achter, en vanuit het oog als prepper houd ik het ook wel in de gaten (ik zat er aan te denken bitcoin aan te kopen toen de prijs rond de 200 was), maar de instabiliteit van de koers, samen met het (nog) niet kunnen gebruiken van de betalingen in het dagelijks verkeer heeft mij toen tegengehouden.
Vanuit speculatieve optie, erg dom, dom, dom, dat ik toen niet wat heb gekocht, maar dat bewijst het punt ook wat eerder werd aangedragen dat bitcoin, zoals het nu staat, een tulpenbollen-rally is.
maar dat bewijst het punt ook wat eerder werd aangedragen dat bitcoin, zoals het nu staat, een tulpenbollen-rally is.
Bron: https://www.nu.nl/tech/5606243/amerikaanse-onderzoekers-geen-bewijs-praktisch-nut-blockchain.htmlHet gebruik van de blockchain lijkt vooralsnog weinig succes op te leveren, blijkt uit een rapport van Amerikaanse onderzoekers die keken naar de inzet van de nieuwe technologie.
de waarde van goud in sheikunde is enorm helmaal als je alleen maar een bagdadbaterij hebt. goud heeft namelijk een zeer lage weerstand. vandaar ook dat det in elke telefoon en computer is verwerkt op esentieele punten.Goud heeft ook geen intrinsieke waarde, zelfde als Bitcoin het is welke waarde wij er aan toe kennen. Goud heeft wel een veel langere track record dan Bitcoin maar weer mist enkele functionele pluspunten. Daarom bezit ik beide.
Als ik je redenatie zou volgen dat goud een intrinsieke waarde heeft vanwege haar (industriële) toepasbaarheid, dan zou zilver meer waard moeten dan goud. En dat is dus niet zo.de waarde van goud in sheikunde is enorm helmaal als je alleen maar een bagdadbaterij hebt. goud heeft namelijk een zeer lage weerstand. vandaar ook dat det in elke telefoon en computer is verwerkt op esentieele punten.
Goud heeft dat wel, namelijk de ontginningskost. Bitcoin heeft die ook, namelijk de miningkost, zijnde de apparatuur en stroom.Goud heeft ook geen intrinsieke waarde, zelfde als Bitcoin het is welke waarde wij er aan toe kennen. Goud heeft wel een veel langere track record dan Bitcoin maar weer mist enkele functionele pluspunten. Daarom bezit ik beide.
Deze man heeft een slim idee, blockchain ipv een paspoort.De enige reden om een gedecentraliseerd logboek, blockchain, te laten draaien en in stand te houden is de economische incentive, bitcoin.
Bron: https://nos.nl/op3/artikel/2262558-...-zonder-paspoort-hun-identiteit-bewijzen.htmlDaarom wil hij een wereldwijde database waarin de identiteit van iedereen ligt opgeslagen. Zo heb je nooit meer een papieren paspoort nodig om jezelf te identificeren. Dat biedt vooral uitkomst voor vluchtelingen die hun paspoort tijdens hun vlucht zijn kwijtgeraakt.
De "vrijheid" die wij hebben is ook zeer marginaal, geleidt door normen, waarden en wetten waar we ons aan moeten houden .Klopt, straks crypto voor wereldwijde betalingen.. Globalisering, en wie weet straks alles cash loos en een chip. Ik denk dat wij de laatste generatie zijn die vrijheid gekend hebben.
Klinkt te mooi om waar te zijn 1.5% winst ook in de Bear market.
Stom dat ik erin ben getrapt..
De reden dat ik een beetje crypto had aangeschaft was puur omdat ik het interesant vind/vond en niet zozeer om er mee te speculeren.Hebben jullie nog crypto vastgehouden, of verkocht ,