Rataplan
Mankinds only hope
Maar @Adri , wat heeft dat met het grensgebied te maken? Ik denk dat mijn opa's strook bos zo'n 1,5 km. van de grens met Duitsland ligt...
Daar word het toch niet anders van dan wanneer het midden in Nederland zou liggen?
En als je daarmee rekening moet houden, dan kan ik beter ook niet meer over straat lopen, want stel dat ik word overreden door een auto...
Ja toch?
Extreme piek in dumpingen drugsafval
Tussen maandag en dinsdag zijn er deze week op vijf plaatsen in Brabant en Zeeland vaten met drugsafval gedumpt. Het gaat om bijna 150 vaten. In Hilvarenbeek zijn vannacht 41 drugsvaten achtergelaten langs een B-weg. In Fijnaart zijn ook tussen de dertig en veertig vaten gevonden.
http://www.bndestem.nl/regio/roosendaal/extreme-piek-in-dumpen-van-drugsafval-in-brabant-1.5666461
juist in het grensgebied vind dit veel plaats, al heel lang, ze opereren vaak vanuit Nederland net over de grens in België en andersom.
en daar tussen vele bosgebieden zonder veel mensen per m2 en geen camera's etc....perfect dus voor dit soort zaken....misschien beter maar legaliseren...kan het gewoon naar de milieustraat, kraak, stort...hoe het ook heten mag.
goed bezig @Myronprps ...en leuk verhaal....zie je binnenkort op de sc...neem je je Zeeuwse juweeltje mee....wil hem wel ff een keer vasthouden natuurlijk