Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik meen me te herinneren dat daar zelfs een topic over is.Wat mij ook handig lijkt: oefenen met je niet dominante hand, arm, oog.
Ik doe alles met rechts.
Maar probeer wel eens iets vaker links ook te gebruiken. Best lastig soms.
Wat mij ook handig lijkt: oefenen met je niet dominante hand, arm, oog.
Ik doe alles met rechts.
Je persoonlijke EDC.Ik heb gewoon een deel van mijn voorraad opgeslagen in mijn lichaam.
Wat mij ook handig lijkt: oefenen met je niet dominante hand, arm, oog.
Ik doe alles met rechts.
Dat met dat vizier is bij mij net andersom, en dat is super irritant als je rechtshandig bent.Klopt probeer maar een water in een kopje rond te draaien. Met rechts no problemo, met links "big problemo"
Ogenleden eigenlijk ook, knipogen en 1 oog dichthouden > rechts, maar als je rechts bent wil je met links over vizier kijken. Dat lukt maar heel matig.
Geen idee hoe ik dat vroeger deed.
Ik heb nog een tip voor de lieden die willen kappen met de frisdrank maar daar moeite mee hebben: vervangen door bubbeltjeswater met een vleugje citroen.
Die cola is echte rommel. Let op, ik drink het zelf soms ook wel graag. IJskoud kan het heerlijk zijn.Ik geef het aan de kinderen zodat ze van de cola en 7up afblijven.
Hier een basis school gingen ouders zover dat ze de kinderbescherming inschakelde omdat er een ouder was die die zooi (en snoep, chips, mobieltje, computerspelletjes) ook niet aan haar kinderen wilde geven. Dat vonden ze kindermishandeling.