Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Gezien er zoveel boosheid in mij vrijgekomen is uit machteloosheid is de andere ik wakker geworden.
En die heeft weer andere behoeftes, gedragingen en uitingen. Mijn geest staat er anders in ook. Het is de overlever en echte vechter in mij.
Dat wil oa zeggen dat ik ongevoeliger ben en fysiek , mentaal veel meer kan hebben .oa ook alweer loop, fiets alsof het zomer is. Sandalen aan en dun linnen bloesje dat voor 1 derde ook nog open is. Met de Geest verzetten wat lichaam teweeg brengt.
Ja mensen lachen idd .
Maar ik lach harder van binnen. Ik verleg alweer grenzen en geniet ook alweer daarvan. Ben het vele verdriet zat. Het sloopt.
Dus Frans22 is wakker.
Binnenkort wanneer echt aan de vrieskou gewend ga ik het zwemmen in buitenwater. Grindgat waar vroeger ook veel gezwommen.
Ja ik kan ziek worden ! Maar dat zien we wel. Al verwacht ik van niet.
We zijn te verwend en onze weerstand wordt er niet beter op.
Zojuist de hond bij lekker windje een heel stuk uitgelaten. Ja de snerpende kou voel ik, maar zet het om in een fijn gevoel.
Op de fiets heb ik flinterdun zomerjasje aan. Oké dat dan wel voorlopig. Maar voeten en tenen zijn aan de vrieskou onderhevig op vooral de fiets bij 30 kmh
Bekijk bijlage 23694
Bekijk bijlage 23695
Heftig! Het roept mij herinnering op aan de paters Franciskanen die vroeger aanklopten. Die liepen vanwege hun gelofte van armoede hartje winter ook op open sandalen.
Maak het niet te gek @frans81 en wees een beetje zuinig op jezelf. Wij willen nog heel lang je posts op het forum kunnen lezen!
Ik weet het al ! Ik ben te oud en dan kan zoiets niet meer.
Wim Hof is rond de 63 jaar dus moet kunnen.
hmm, dat baardje lijkt wel een beetje op die van Wim
Bekijk bijlage 23698
Soms kan het aanmeten van een andere modus een manier zijn om in een crisis weer verder te komen.
Ik heb makkelijk praten, heb op enkele huisdieren na nog nooit afscheid moeten nemen van dierbaren. Maar het zal in de toekomst onvermijdelijk zijn. Rouwverwerking is een individueel proces. Vroeger dacht ik dat het beter zou zijn om het als verplicht vak te onderwijzen. Ondertussen begrijp ik dat dit geen zin heeft.
Maar die laatste halte daar ga ik me nooit voor haasten. Die komt toch wel.
En ik zal iedereen beleeft voor laten gaan totdat ik echt aan de beurt ben.