Oké ik heb al het voorgaande gelezen
. Blijkbaar zijn er hier alleen mensen die met overgewicht kampen. Bij mij echter geldt het tegenovergestelde
.
Enkele maanden geleden heb ik een darminfectie gehad die een week of zes heeft geduurd... 8 kilo afgevallen, van 65 naar 57 kilo. Die kilo's wil ik er graag weer bij hebben, maar tot nu toe lukt me dat niet. Zelfs Gainer Excellent geprobeerd (2 shakes van 500 ml. per dag). Na twee weken mezelf gewogen... 1.5 kilo afgevallen
.
Op dit moment weeg ik nog 55 kilo. Die 2.500 Kcal. per dag haal ik niet.
@boswachter wat eet jij om dat aantal Kcal. binnen te krijgen?
Ik eet 6 sneetjes volkorenbrood, belegd met kaas, pindakaas of vleeswaren (ong. 700 Kcal. denk ik), 1 warme maaltijd, meestal aardappelen, vlees en groente (ong. 600 Kcal. denk ik) en als tussendoortje zo'n 15 blokjes kaas (300 Kcal.). Samen is dat zo'n 1.600 Kcal. per dag. Met de shakes van de Gainer komt daar nog zo'n 700 Kcal. bij dus dan zit ik op 2.300. Het probleem is echter dat ik na zo'n shake nog urenlang vol zit en me dan echt moet dwingen mijn normale eten te eten, met tegenzin
.
Ik ben bijna op het punt om ermee naar de huisarts te gaan, maar dacht laat ik eerst hier eens vragen of er mensen zijn die hier kennis en/of ervaring mee hebben.
Dus mijn vraag is...
hoe word ik weer 10 kilo zwaarder?