Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Daar ligt het probleem. Het gaat om het vertrouwen dat als een agent tegen jou zegt dat je op moet zouten, dat je weet dat hij daar een wettige geldende reden voor heeft. In Nederland kunnen we erop vertrouwen dat die wettig geldende reden er is als die agent dat zegt. Die agent heeft op zo'n moment wel iets anders aan zijn hoofd dan bemoeials uit te gaan staan leggen wat de reden is, al gebeurd dat vaak wel. Ben je het er niet mee eens, kun je naar een rechter stappen en als je gelijk hebt, krijg je dat ook.Maar blind gehoorzamen aan wat een agent beveelt, ligt mij niet. Zoveel heb ik wel van de (WO2) geschiedenis geleerd. Ik laat het denken over de veiligheid van mijzelf of mijn naasten niet over aan de overheid.
https://www.telegraaf.nl/nieuws/2076028556/aantal-besmettingen-op-nertsenhouderijen-blijft-oplopenAantal besmettingen op nertsenhouderijen blijft oplopen
Op een nertsenboerderij in De Rips, in de Brabantse gemeente Gemert-Bakel, is een besmetting met het nieuwe coronavirus vastgesteld. Het bedrijf met ongeveer 4000 moederdieren wordt zo spoedig mogelijk geruimd
Je hebt het bijna goed. Deze dame is inderdaad op meerdere plekken aanwezig waar het hommeles is. Opvallend.Wat alert mensen legden filmpjes naast elkaar.
De dame in de opvallende jurk staat drie keer op verschillende locaties vooraan bij confrontaties met de politie. Dan ben je geen toevallige voorbijganger meer. En dan mag je blij zijn dat je nog niet vastzit.
Licht offtopic maar ik moet zeggen dat ik me altijd kan ergeren aan het woord 'ruimen', soort van camouflage van wat werkelijk gebeurd. Namelijk massamoord van dieren. Blijf dat bijzonder vinden hoe mensen zich opwinden over een paar actievoerders die een klap krijgen maar zulk soort zaken volstrekt normaal vinden. Ik weet dat dieren geen mensen zijn maar de moraal is wel heel dubbel.https://www.telegraaf.nl/nieuws/2076028556/aantal-besmettingen-op-nertsenhouderijen-blijft-oplopen
Misschien nu dan eindelijk besluiten om de fokkerijen definitief gesloten te laten?
Ik vind dit wel weer zo'n vaag artikel. Er staat dat ze zijn gestopt na dreigmails van anticoronamaatregelorganisaties (3x woordwaarde) en geen individuen maar dan doe je toch gewoon aangifte van bedreiging? Vervolgens staat in dat artikel dat ze dat ding hebben weggehaald omdat ze 'te weinig ervaring en kennis hebben van dat ding'. Waarom zet je hem dan in de eerste plaats neer? Ontzettend zwak weer.Supermarkt haalt desinfectiepoort weg na dreigmails
Een paar dagen na de plaatsing van het desinfectiepoortje bij de Spar in Wemeldinge is deze alweer weg. Ondernemer Jan Rijkeboer heeft de poort weggehaald nadat meerdere dreigmails waren binnengekomen.
https://www.ad.nl/zeeland/supermark...aign=socialsharing_web&referrer=https://t.co/
Ja dat bedoede ik dus...Zelfs de naam van deze oudere dame is bekend, gewoon door foto's van demonstraties naast elkaar te leggen.Alles is in scene gezet ...
Studie met 100.000 Fitbit-gebruikers. Ruim 1000 van hen zijn positief getest. Fitbit ging aan de slag met hun data (ademhaling, hartslag, HRV).
Eerste bevinding: Bij de helft van de mensen kan covid worden gedetecteerd voor begin symptomen.
https://blog.fitbit.com/early-findings-covid-19-study/
Ja, das lekker gemakkelijk zeg. Hoe weet JIJ nou wat ik vind van het instandhouden van nertsfokkerijen of andere fokkerijen? Dan ga je wel ff heel ver met zelf invullen.Blijf dat bijzonder vinden hoe mensen zich opwinden over een paar actievoerders die een klap krijgen maar zulk soort zaken volstrekt normaal vinden.
En wel: Kop houden en gehoorzamen anders wordt je zonder pardon in elkaar getimmerd.
Lijkt mij een mooie afsluiting van de discussie en een mooie kans om weer on-topic verder te gaan :thumbsup:Dit topic is gestart met de vraag wat je als prepper gaat doen als covid hier komt
Het was niet persoonlijk richting jou bedoeld, het was meer dat ik ook in de media wat ophef zag over het optreden van dat protest terwijl voor andere problemen/nieuws dan naar mijn mening onterecht minder aandacht is. Mijn excuses als dat niet duidelijk overkwam.Ja, das lekker gemakkelijk zeg. Hoe weet JIJ nou wat ik vind van het instandhouden van nertsfokkerijen of andere fokkerijen? Dan ga je wel ff heel ver met zelf invullen.
En inderdaad, ik maak mij druk over mensen die door de politie beknuppeld worden zonder duidelijke aanleiding en zonder dat er andere beschikbare methodes worden ingezet. En daar blijf ik bij.
Ik weet niet of er zoveel meer te preppen valt. Ik hou mijn voorraden op niveau en ik heb wat extra hygienezaken aangeschaft. Daarnaast blijf ik voorzichtig; dus regelmatig handenwassen, niet teveel sociale contacten, niet teveel winkelbezoeken en mensenmassa’s vermijden.Voor de rest:
Dit topic is gestart met de vraag wat je als prepper gaat doen als covid hier komt, nu het is hier en blijkbaar doen we aan preppen verder niets.