joepmeloen
Prepper goeroe
Gebruik in barre tijden het w.c. papier aan beide zijden!
Yep met de harmonica techniek. Was een yt filmpje van, maar kan het niet meer vinden :-(
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Gebruik in barre tijden het w.c. papier aan beide zijden!
Yep met de harmonica techniek. Was een yt filmpje van, maar kan het niet meer vinden :-(
Kan je net zo goed het spatbord van het achterwiel van je fiets afhalen en met je kont op het wiel gaan zitten ja.
Heeft iemand wel eens berekend waar je het goedkoopste toilet papier kan krijgen?
Ik heb dit ooit eens uitgezocht en als ik puur naar het aantal vel per rol (2 laags) kijk dan kwam ik uit bij de wc papier van de action.
Maar toen ik mijn ouders dit vertelde, vertelde hun weer dat je niet naar het aantal vellen moet kijken maar naar het gewicht per rol.
Er zit dus een gewicht verschil tussen een 120vel wc rol van merk a en merk b.
Ik ben toen maar gestopt met verder uit te zoeken maar misschien iemand anders ook hierin verdiept heeft?
(helaas kan ik nergens meer dat donker grijze 1 laags wc papier van vroeger dat als schuurpapier voelt meer vinden. )
Goedkoop is natuurlijk niet het enige waar je op moet letten...als het te dun is ben je er niet blij mee.Heeft iemand wel eens berekend waar je het goedkoopste toilet papier kan krijgen? )
Ik weet nog dat oma ooit heeft verteld dat ze vroeger wc papier thuis hadden voor gasten, maar de familieleden een bidet gebruikten en iedereen had zijn handdoekje met voorletter geborduurd, ernaast hangen. Schijnt dat het toen een luxe was om een bidet te hebben.Zijn er mensen hier die wasbaar toilet papier gebruiken of misshien ervaring hebben met het zogenaamde "family cloth"?
Voor mini gebruiken we wasbare billendoekjes van bamboe en van flanel. Nu lijkt het mij dat dit ook wel te doen moet zijn voor volwassenen misschien alleen om een nummer 1 weg te poetsen ?
Deze mensen doen dat al een paar jaar.Zijn er mensen hier die wasbaar toilet papier gebruiken of misshien ervaring hebben met het zogenaamde "family cloth"?
Voor mini gebruiken we wasbare billendoekjes van bamboe en van flanel. Nu lijkt het mij dat dit ook wel te doen moet zijn voor volwassenen misschien alleen om een nummer 1 weg te poetsen ?
Ik weet nog dat oma ooit heeft verteld dat ze vroeger wc papier thuis hadden voor gasten, maar de familieleden een bidet gebruikten en iedereen had zijn handdoekje met voorletter geborduurd, ernaast hangen. Schijnt dat het toen een luxe was om een bidet te hebben.
Zou in geval van shtf een oplossing kunnen zijn, maar je hebt veel meer water nodig.
Dat filmpje herinnering ik me nog wel, die kerel had zo'n lekkere lange cokesnuif nagel.... Brrrr
Heb je dat filmpje nog? is wel heel slim bedacht, maar ben er niet meer mee bezig geweest en nu ken ik hem niet meer vinden :-(.
Logica van joepie:
Minder eten is minder poepen is minder wc papier nodig.