Niels
Mankinds only hope
Was iktoch niet he? .Op meetings ben ik door medepreppers aan het denken gezet voor wat betreft mijn Lowa bergschoenen van 1.66 kilo zwaar die ik iedere stap op moet tillen. Deze B/C-type (lowa-index 3) zijn echt voor het heftige werk en ik draag dit model dan ook heul veul jaren. Hoewel ik er het gevoel van krijg dat ik de hele wereld aankan is het voor de standaard tripjes echt te gortig en heb ik een set geregeld die maar liefst 710 lichter is! Zelfde merk, model, hoogte en ook leer. Dus kleding downsizen kan ook prima.
Zelfs mijn sokken zijn niet hoger dan noodzakelijk op het moment, haha.
Maar een paar lichte schoentjes loopt gewoon fijn . En tijdens het wandelen in de winter vermoedelijk ook warm genoeg, anders kan je altijd nog terugvallen op je zware schoenen,
dat doe ik ook, ik doe de Meindl M1's nooit weg, zitten super, zijn alleen wat zwaarder er super warm.
Nou, daar hebben we ook ervaring mee tijdens het kamperen, ze hadden niks aan, maar wel schoenen.Nudist worden.
Jah, ik draag bijvoorbeeld graag een katoenen zware robuuste broek, ook lekker OD groen, enz, maar ZWAAR!Voor nu gaat dat wel, maar een beetje fris in de winter. Dan draag je toch meestal meer kleding Dan word het wel kijken naar materiaal. En qua kleding valt daar toch ook veel te behalen. Dus wel een goeie van @Jasje .
In de rugzak neem ik liever een licht modelletje van Fjalraven mee die ook echt sterk genoeg ik om mee door de bos te rossen.