Changing the Mindset
Last (wo)man standing
Goedkope meuk, het volstaat trouwens prima, ben begonnen met een klein verzamelingetje aan te leggen toen in ik mijn oude Fox Forrest in Spanje uit de hotelkamer gejat was, dat ding was destijds best prijzig, ik wilde echter geen soortgelijk geval aanschaffen ondanks dat ik er bijna 20 jaar plezier van had gehad, even nagedacht en rondgekeken en kwam toen tot de conclusie dat ik gelijkwaardig staal kon kopen voor minder, en 4 of vijf stuks nog wel en dan nog steeds zoveel geld kwijt zijn als voor 1 Fox, compleet achterlijke denkwijze uiteraard, waarom 5 kopen als je er aan 1 genoeg hebt, en voila, achterlijk werd het, en een klein beetje meer, komen er nog wel een paar bij denk ik, ik kon voor een prikkie ook nog een Pelican achtige case op de kop tikken, en daar wonen ze nu in, grinnzz, niet omdat ze in materieel opzicht nou zoveel waard zijn, maar omdat ik denk dat de waarde van dingen word bepaald door het plezier dat je er aan ontleend en het is bovendien een leuke manier om ze te bewaren, geeft een beutengeweun decadent Bekijk bijlage 3422 gevoel, lol.
Zie ik daar nou een paar Lion Steels?