Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Kan je de pdf-jes hier plaatsen, ik heb ook wel belangstelling namelijk.@Tanfana mocht je interesse erin hebben , ik heb indertijd een aantal pdf boeken gedownload over leer bewerken
oa van A Stohlman
gr will
Weet iemand misschien ook een manier waarop je relatief goedkoop aan leer kan komen?
Weet iemand misschien ook een manier waarop je relatief goedkoop aan leer kan komen?
Oud afgedankt tuig bij paarden maneges misschien.Weet iemand misschien ook een manier waarop je relatief goedkoop aan leer kan komen?
Voorbeelden van simpele ontwerpen en creaties lijkt me juist best nuttig. Kan iemand over de drempel trekken om zelf eens te gaan stoeien met leer. Als alleen zelfgemaakte produkten gepost zouden worden, kon het wel eens stil worden in dit topic, zoveel mensen zijn hier natuurlijk niet de praktijk mee bezig. @Statler & WaldorfSchitterend die youtubes maar misschien een idee om je eigen ZELFgemaakte produkten en ervaringen te posten ?
Want daar gaat het om.
Want bij alles kan je wel een link naar YT plaatsen.