Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Hehe @Flos Hoe weet jij dat ik dat ik aan mijn blaasklep ben geholpen en toen een Ecolibacterie in de bloedbaan heb gekregen en toe haast de pijp ben uit gegaan?????????Dat zegt veel over jou......... Je weet wel.
Hehe @Flos Hoe weet jij dat ik dat ik aan mijn blaasklep ben geholpen en toen een Ecolibacterie in de bloedbaan heb gekregen en toe haast de pijp ben uit gegaan?????????
Dat weten alleen de leidinggevenden hier.
Toen heb ik inderdaad gebruik moeten maken van de flessen en veel bloed geplast
Door een fout van het ziekenhuis
Ik heb nog wel leren riempjes voor de liefhebber. Ongeveer 30 x 2 cm en een mm of 2 à 3 dik.
Ik heb nog wel leren riempjes voor de liefhebber. Ongeveer 30 x 2 cm en een mm of 2 à 3 dik.
@Tanfana ik heb ooit eens een kurk verkleint ( aan gepast ) door ze te schuren. Met schuurpapier en dat ging vrij vlot.
Ik heb wel interesse. Het zijn er wel veel. Dus wie weet er nog meer interesse ?
Dag @FlosMomenteel spaar ik ook alle riempje hespjes sluitingen wat ik tegen kom. Het enige van leerbewerking dat ik tot nu toe heb gedaan zijn twee paar schoenen gerepareerd. Ik had niet eens een naaimachine nodig enkel goede leer lijm.
Ik wil er ook wel wat. Alleen de vraag hoe komen ze bij mij terecht.Ik heb nog wel leren riempjes voor de liefhebber. Ongeveer 30 x 2 cm en een mm of 2 à 3 dik.
Even een foto van mijn projectjes van de laatste tijd.
Leren houders voor flessen. Dit is voor bij onze middeleeuwse costuums.
Bekijk bijlage 10317
Ondertussen heb ik nog een aantal van die bol flessen gevonden. Dus daar ga ik ook nog houders voor maken.
Onlangs hebben wij een nieuw bank stel gekocht. Ons oude een 3 zit en een 2 zit waren uit kalfs leder. De 2 zit moet op mijn kleinzoon zijn kamer komen. Als hij bij ons is heeft hij dan een lekkere luie zetel. ( maar daar gaat het hier niet om)
De drie zit heb ik helemaal gestript. En er is daar een pak leder van gekomen.
Nu deze morgen tussen 2 andere klusjes in dacht ik . Ik zou wel eens een riempje stikken voor het tasje dat ik laatst voor 50cent gekocht heb.
Zo zou ik een kleine patronen tas hebben om op jacht te gaan.
Wel ik ga echt geen foto's plaatsen van mijn kunst werk want het lijkt nergens op.
Ook hier is oefenen de boodschap.