J
J.J
Gast
Haha,,, bang om het aan ons te laten zien.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb de stiksels al los gesneden. 't was niet om aan te zien.
Ik heb genaaid met mijn Singer schoenmakers machine en voor een keer ligt het niet aan de machine.
De Adeler staat te koop. Daar moet ik wel de gevraagde prijs voor krijgen anders blijft hij staan.
Wat vraag jij ervoor ?
En heb je een idee waar probleem zit ?
Ik heb dus interesse in de Adler .
Reserveer hem maar en dan komen we er wel uit .
Ja ik wens ook al wat jaren een goede naaimachine.He verdorie ben je me alweer voor
Ja ik wens ook al wat jaren een goede naaimachine.
Maar de ontspullen wens van mijn maatje gaat verder.
Ja @zonnebrood En ik ben net klaar met een siliconenband aan mijn broek genaaid maar ben er we wat uurtjes zoet mee geweest het moest op het balkon gedaan worden met zo'n licht, en met slecht garen die met elke haal weer in de knoop kon raken, de draad ging steeds om elkaar draaien en de knoop volgde dan.Heel erg maar we hebben er al twee maar zoek er een voor het zwaardere werk. Een welke ook bisonyl kan stikken enzo
O mooi @frans81 daar zou ik veel dingen mee kunnen doen, prachtig.@Flos deze kwam ik vandaag bij de schoester tegen toen ik lederpoets moest halen.
Een Singer 29K 58 in perfecte staat .
Hij wil verkopen maar dan wel 500 euries meenemen haha .
Minder wordt het niet .
Bekijk bijlage 13420 Bekijk bijlage 13421Bekijk bijlage 13422
O mooi @frans81 daar zou ik veel dingen mee kunnen doen, prachtig.
Ja veel geld @frans81 daar zou ik de achterstand van prepper spullen mee kunnen in halen.Voor 500 euries kun je idd veel dingen doen !
Prijs is een beetje te hoog vind ik .
@frans81 voorlopig hou ik het bij mijn ene machine en die doet het ook goed. 500€ is voor mij ook veel geld. En ik denk dat deze machine ook niet veel gebuikt wordt want ze staat verkeerd tegen de muur aan.
Heb stiksel van een paar oude kisten er mee gerepareerd, ben er best te vreden over
Maar wat is het doel van de leren maaksel, wat kan je er mee.
@Tanfana we hebben niets ontvangen.@Marcov met 10 tot 15 stuks zou ik heel blij zijn. Maar wacht even af wie er nog meer interesse heeft. Wat mij betreft delen we gewoon.
Voor mij heeft het geen haast. Dus kan het wel een keer met een prepper transport mee. En het lukt vast ook wel om het met een preppertransport bij Flos en J.J. te krijgen.
Tot nu toe:
@Flos
@J.J.
@Tanfana