Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Dat vind niet alleen ik, maar ook mijn man en kinderen.
per 100 gram
Energie 2101 kJ/503 kcal
Vet 28.2 g
Verzadigd vet 17.6 g
Koolhydraten 36.5 g
Suiker 36.5 g
Eiwit 25 g
Zout 0.67 g
Deze gebruik ik ook, ideeal voor bushcraft en w1ldkamperen.
Als je op je drinkbeker een streep zet en weet hoeveel eetlepels er met water gemixt moeten worden dan
kun je veel maken , mijn favorieten zijn muesli, pannenkoeken, ( warme) chocomelk.
Ook gewoon als melk goed te doen, lekker vet.
Als je van te voren alles mixt en in ziplocks ( Lidl) doet kun je echt een hele vracht ruimte en geld besparen
Hoe maak je hiermee chocomelk? Misschien stomme vraag hoor. Maak je eerst de melk klaar en daarna doe je het poeder van de chocomelk erbij? Net zoals je normaal gesproken het poeder van de chocomelk bij de ‘gewone’ melk doet?
Ik heb trouwens moeite met de term ‘gewone melk’, omdat het borstvoeding voor een kalfje is.![]()
Ik denk duidelijk weer veel te moeilijk. Het is gewoon net als anders.Eerst poeder bij het water roeren totdat het melk is , daarna verwarmen , ik doe net voor dat het kookt van het vuur, poeder er al roerend bij doen, ff ( +/- 10 sec.) blijven roeren en klaar.
Oke @De Bezorgde Burger , onze Jumbo heeft de Elke zakjes niet, misschien dat andere Jumbo's ze wel verkopen.
Daar ben ik bij ons ook bang voor. Volgens mij ben ik de enige die het koopt en eigenlijk vind ik het raar. Het smaakt net zoals houdbare melk. En dat kopen mensen wel bij de vleet. Het is ook niet eens zoveel duurder, maar wel veel langer houdbaar.Two Cows gaat bij onze Jumbo uit het assortiment, ik heb de laatste 2 bussen meegenomen (en Elk hadden ze sowieso al niet).