F
frans81
Gast
Sorry maar ik moest even wat tekst aanpassen in vorige reacties :thumbsup:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Om mensen wat meer inzicht te geven in bepaalde problemen. Misschien niet persé SHTF-waardig, maar het kan helpen om mensen beter te begrijpen
Bekijk bijlage 1079
Een intresante stelling dat mensen met een aandoening in het autistisch spectrum oververtegenwoordigd zijn in het preppers wereldje.
Het niet houden van onzekerheden en het voorbereid zijn op (bepaalde) gebeurtenissen die ons leven behoorlijk op hun kop kunnen zetten is inderdaad iets wat preppers gemeen hebben natuurlijk.
Het pas er in ieder geval wel bij en toevallig of niet. Ik heb zelf ADD en ben altijd geintereseerd geweest in een realistische vorm van preppen.
Dus niet het preppen voor atoomoorlogen e.d. daar kun je je naar mijn mening niet realistisch tegen beschermen. Ook tegen bijvoorbeeld meteorieten inslagen met een dermate impact dat het leven op aarde voor bepaalde tijd onmogelijk wordt kun/hoef je je i.m.o. niet tegen te beschermen. Volgens mij heeft het leven na dergelijke zeer dramatische gebeurtenissen geen enkele kwaliteit meer en zal alle (hogere) levensvormen inclusief het menselijk ras niet in staat zijn uberhaubt te overleven.
http://www.aappublications.org/news/2017/02/16/ADHDBrain021617They analyzed MRI data from 1,713 people with ADHD and 1,529 controls ranging in age from 4 to 63 years.
Hmm... vind het wel wat eng... kleiner brein... dus dommer??? Dat is de conclusie die veel mensen daaruit zullen trekken. Terwijl dat met adhdérs echt niet zo is. Juist veel extra talenten etc.
Misschien hoeven de electroden in ons brein wel minder grote afstanden af te leggen en dat we daarom zo snel zijn met van alles en snel verbanden kunnen leggen en we impulsiefrijk gedrag vertonen?
Eigenlijk zijn we dus een verbeterde versie, onze processor is kleiner en sneller !!
Hmm... vind het wel wat eng... kleiner brein... dus dommer??? Dat is de conclusie die veel mensen daaruit zullen trekken.