Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Het volgende is een betrouwbare portofoon om met anderen te kunnen communiceren. Ik kies er voor eentje die de UHF en VHF banden aan kan, die tegelijk FM radio kan ontvangen, en met een programmeerkabel om frequenties eenvoudig te kunnen programmeren.
Daarin moet ik jou gelijk geven @Doperwt Het gebruik van portofoons die met meer vermogen kunnen uitzenden en ook op andere frequenties en frequentiebanden dan de goedgekeurde PMR portofoons, is wettelijk alleen toegestaan aan houders van een amateurlicentie. Mensen die erover informatie opzoeken die weten dat, maar inderdaad niet iedereen. Ik neem dat op in een komend hernieuwd overzicht.Misschien een notitie erbij zetten? Voorkomt misschien dat nieuwe mensen niet gebombardeerd worden als ze er ook niets vanaf weten zoals mij. Als ik dat eerder wist was ik er niet over begonnen, maar het is nu duidelijk en wil het er verder niet meer over hebben, en gelukkig zijn er nog vele lieve mensen die positief helpen.
Zodra je zaken verbrandt in huis, moet je in principe altijd ventileren. Verbranden verbruikt zuurstof en levert vocht op en fijnstof. Onvolledig verbranden levert ook nog eens koolmonoxide op.Edit: @petroman zegt zojuist dat de benzine branders niet geschikt zijn voor in huis, dus ook daarbij zetten dat het beter niet in huis gebruikt kan worden of dat je heel veel moet ventileren? Ik had hem namelijk in huis willen gebruiken.
In Duitsland mag je maximaal 10 liter reservebrandstof in je auto vervoeren. Dat geldt zowel voor benzine (zeer ontvlambaar) als diesel, huisbrandolie en petroleum (nauwelijks ontvlambaar).
Ik weet niet hoe de regels in andere landen van de EU zijn, maar ik heb de indruk dat Nederland er wat soepeler mee omspringt, zolang er maar accijns over betaald is.
Leuk, jouw terugkoppeling @Doperwt . Lang niet iedereen neemt die moeite, maar dat hoeft ook niet.Retekess V115 binnen gekregen en direct even geprobeerd. Het klinkt beter dan mijn oude radio, zonder boekje lezen snap je hoe het in de basis werkt, en het ontvang meer dan mijn oude radio? Ik heb nu direct allemaal zenders tijdens het zoeken die ik ander niet heb... Ik ben er blij mee en ook super dat het zo klein is en dan makkelijk mee kan in een tas (Niet te zwaar willen tillen). Top dingetje en ga het boekje even doorlezen voor de rest.
Mooi @Doperwt !Vandaag de handslinger ontvangen!
Bekijk bijlage 27537
Zodra ik zaklampen van de Action heb ga ik de handslinger uitproberen, durf het nog niet op de radio te doen en moet het boekje ook even lezen.