Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Dat is zeker het plan @phtvs .Misschien een idee om een ge-updated lijstje te posten?
Dat was een goede keuze denk ik @Pjotr Prep . Wiltec.de heeft een naam hoog te houden; ik heb ook goede ervaringen met hen.Het zijn idd precies de twee filters die ik heb aangeschaft. Het kraan filter dan weer niet.
Kostbaarder dan Ali spul, gevoelsmatig wel betrouwbaarder.
Al zit er ook weer een filter patroon bij met Chinglisch vertaalde tekst.
Bekijk bijlage 27191
Een zoektochtje met Google leverde me geen “originele” filter patroon op zonder taalfouten. Ik ga er maar vanuit dat dit het origineel is.
Even off topic.Dat is zeker het plan, kosteloos opzeggen per aangetekende brief binnen 14 dagen, en een looptijd van twee jaar.
Humor was dat natuurlijk
Men staat er vrijwel nooit bij stil dat een "aangetekende brief" totaal geen waarde heeft want de inhoud is dubieus er kan net zo goed niets in de brief is geschreven.
@JJ&A , dan even off-topic terug om het te neutraliseren: bewijs van verzending van een poststuk heeft tegenover een rechter toch wel waarde denk ik, bij zijn wikken en wegen. Wie zou er immers een lege enveloppe versturen?Even off topic.
Men staat er vrijwel nooit bij stil dat een "aangetekende brief" totaal geen waarde heeft want de inhoud is dubieus er kan net zo goed niets in de brief is geschreven.
Wij hebben vaak op het origineel gezet dat er een kopie van de inhoud word bewaard met de naam en stempel er op van de postbeambte die het heeft gelezen, dat was dan rechtsgeldig.
Een slim iemand die het niet zo nauw neemt en weet dat het ook nog eens rechtsgeldig zou zijn, dan kan je van alles maar beweren, dat zou een mooie boel zijn.Wie zou er immers een lege enveloppe versturen?